“Fijne keuken.”
Beoordeling van 't Klein Herenhuis

't Klein Herenhuis
Geclassificeerd als nr. 10 van 163 Restaurants in Aalst
8 februari 2018 beoordeeld

Gezellig ,goede sfeer ,vriendelijke bediening en fijne zeer smakelijke gerechten.Zeker een aanrader men zegge het voort .

Datum van bezoek: januari 2018

20 november 2017 beoordeeld

Maandmenu gekozen en dit was zeer lekker en vooral ruime porties. Zeer aangenaam kader en vriendelijke bediening. Prijs - kwaliteit zeker correct.

Datum van bezoek: november 2017
6 oktober 2017 beoordeeld

Alweer een top avond mee gemaakt in 't klein herenhuis, super lekker en zeer gezellige avond door gebracht met vrienden, voor herhaling vatbaar en zal niet lang duren eer we terug zullen gaan genieten.njam njam

Datum van bezoek: oktober 2017
28 juni 2017 beoordeeld

Niets dn goed over dit restaurant. Heel vriendelijk ontvangen. Ruime keuze van aperitieven. Beperkte kaart maar de zeetong is zekernaan te raden. De frietjes worden nog met de hand gesneden en zijn vers. Zeer vriendelijke bediening. Je moet inderdaad tussen voorgerecht en hoofdgerecht een beetje wachten maar vers koken heeft z'n tijd nodig en met een tof gesprek is het wachten zo voorbij. Ik zou zeggen : doe zo verder jongens!!!!! Mij zie je zeker terug.

Datum van bezoek: juni 2017
14 juni 2017 beoordeeld

Leuk kader, net en verzorgd, vriendelijke bediening, lekker eten... Dat alles heeft een prijskaartje dat een klein beetje hoger ligt dan in omringende restaurants, maar als je alles samen neemt, is het zijn geld best waard.

Datum van bezoek: maart 2017

Reizigers die 't Klein Herenhuis bekeken, bekeken ook

Aalst, Oost-Vlaanderen

In 't Klein Herenhuis geweest? Deel je ervaringen!