“Aangenaam verrast in centrum Aalst”
Beoordeling van 't Klein Herenhuis

't Klein Herenhuis
Geclassificeerd als nr. 11 van 155 Restaurants in Aalst
20 november 2017 beoordeeld

Maandmenu gekozen en dit was zeer lekker en vooral ruime porties. Zeer aangenaam kader en vriendelijke bediening. Prijs - kwaliteit zeker correct.

6 oktober 2017 beoordeeld

Alweer een top avond mee gemaakt in 't klein herenhuis, super lekker en zeer gezellige avond door gebracht met vrienden, voor herhaling vatbaar en zal niet lang duren eer we terug zullen gaan genieten.njam njam

28 juni 2017 beoordeeld

Niets dn goed over dit restaurant. Heel vriendelijk ontvangen. Ruime keuze van aperitieven. Beperkte kaart maar de zeetong is zekernaan te raden. De frietjes worden nog met de hand gesneden en zijn vers. Zeer vriendelijke bediening. Je moet inderdaad tussen voorgerecht en hoofdgerecht een beetje wachten maar vers koken heeft z'n tijd nodig en met een tof gesprek is het wachten zo voorbij. Ik zou zeggen : doe zo verder jongens!!!!! Mij zie je zeker terug.

14 juni 2017 beoordeeld

Leuk kader, net en verzorgd, vriendelijke bediening, lekker eten... Dat alles heeft een prijskaartje dat een klein beetje hoger ligt dan in omringende restaurants, maar als je alles samen neemt, is het zijn geld best waard.

7 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker en alles vers klaargemaakt , zeer proper van ingang tot wc , prachtig interieur en een pluim voor Björn kent zijn vak en ontvangt iedereen met de glimlach we zijn er al vaak geweest , maar gaan er nog veel gaan een echte aanrader Fons en Patrick x

Reizigers die 't Klein Herenhuis bekeken, bekeken ook

Aalst, Oost-Vlaanderen

In 't Klein Herenhuis geweest? Deel je ervaringen!