“Etentje met gezin”
Beoordeling van 't Klein Herenhuis

't Klein Herenhuis
Geclassificeerd als nr. 11 van 148 Restaurants in Aalst
28 juni 2017 beoordeeld

Niets dn goed over dit restaurant. Heel vriendelijk ontvangen. Ruime keuze van aperitieven. Beperkte kaart maar de zeetong is zekernaan te raden. De frietjes worden nog met de hand gesneden en zijn vers. Zeer vriendelijke bediening. Je moet inderdaad tussen voorgerecht en hoofdgerecht een beetje wachten maar vers koken heeft z'n tijd nodig en met een tof gesprek is het wachten zo voorbij. Ik zou zeggen : doe zo verder jongens!!!!! Mij zie je zeker terug.

14 juni 2017 beoordeeld

Leuk kader, net en verzorgd, vriendelijke bediening, lekker eten... Dat alles heeft een prijskaartje dat een klein beetje hoger ligt dan in omringende restaurants, maar als je alles samen neemt, is het zijn geld best waard.

7 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker en alles vers klaargemaakt , zeer proper van ingang tot wc , prachtig interieur en een pluim voor Björn kent zijn vak en ontvangt iedereen met de glimlach we zijn er al vaak geweest , maar gaan er nog veel gaan een echte aanrader Fons en Patrick x

26 maart 2017 beoordeeld

Mijn vrouw en ik zijn hier gaan eten met een bevriend koppel. We namen de menu die prijsbewijs (83 euro met wijnen inbegrepen) zeer goed zat. Lekker gegeten, veel gedronken (ze schenken goed door) en het is er vooral zeer gezellig ingericht wat echt bijdraagt aan de eetervaring en de gezellige babbel stimuleert!

22 maart 2017 beoordeeld

Hier al verscheidene keren geweest en de service blijft telkens weer opnieuw subliem. Ongelooflijk vriendelijk personeel en eten is prijs/kwaliteit zeker ok! Ons bezoek was niet de eerste keer maar zal zeker ook niet de laatste keer zijn!

Reizigers die 't Klein Herenhuis bekeken, bekeken ook

Aalst, Oost-Vlaanderen

In 't Klein Herenhuis geweest? Deel je ervaringen!