“Excellent ”
Beoordeling van 't Klein Herenhuis

't Klein Herenhuis
Geclassificeerd als nr. 10 van 161 Restaurants in Aalst
2 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bezoeken dit restaurant zeer regelmatig omdat het veruit het beste uit de streek is ! Duurzame producten...zeer vers ...mooie porties ...aangename muziek en een mooi interieur ...de bediening is steeds top !! Het is steeds weer genieten en zeker en vast een aanrader !

Datum van bezoek: februari 2017

27 januari 2017 beoordeeld

in tegenstelling van makemyluckyday, weet deze zeventeen er geen snars van.Dit is een top restaurant met klasse interieur waar je zeer lekker kan eten en geen pakjes zoals deze makemyluckyday beweerd.En wat ik ook nog wil vermelden is als je op restaurant gaat dineren is het om op u gemak te genieten en dan kan een beetje wachttijd geen probleem zijn, met een volle zaak is dit meer dan normaal, dit is nog steeds een van de beste in aalst top top top doe zo verder jongens.

Datum van bezoek: januari 2017
22 januari 2017 beoordeeld

Bij het binnenkomen werden we verwelkomd door vriendelijk personeel. We kregen een tafel toegewezen waar voldoende plaats aan was. De tafel was verzorgd, maar het interieur is kitscherig: bombastische luster, barokke stoelen, rode hartjes, foto's aan de muur die probeerden kunstzinnig te zijn. Het probeert stijlvol te zijn, maar dat is het geenszins. De melige muziek op de achtergrond stond veel te luid om nog aangenaam te zijn.

De borden zijn verzorgd, doch zeer eenvoudig. De amuse was opgesmukt met overduidelijk paté uit een pakje. Het voorgerecht (tarbot) zeer smakelijk maar zeer onvoldoende qua hoeveelheid. De sorbet was lekker maar de limoncello die het gerecht moest afmaken was chemisch. Het hoofdgerecht was zeer lekker (hertenkalf) en op punt. Geen opmerkingen. Het dessert was rampzalig: een compleet uitgedroogde brownie. Echt niet lekker.
We namen het menu zonder aangepaste wijnen en de prijs per persoon bedroeg 62 euro. Met wijn zou het 80 euro zijn geweest.

Het restaurant is niet slecht maar is zijn geld niet waard. Ik raad het niet aan.

Datum van bezoek: januari 2017
30 december 2016 beoordeeld

Verse keuken (wild en zeetong gegeten) en gezellig interieur. Prijs van de gerechten is niet goedkoop maar dit wordt gecompenseerd door correcte prijzen van de wijnen. We hadden wel de indruk dat de man die bediende niet z'n dagje had, mocht iets jovialer zijn

Datum van bezoek: december 2016
11 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zoek in eigen stad naar een restaurant met eerlijke keuken, dit hebben we dan hier gevonden. Mooi interieur, vriendelijke bediening, fijn gastronomisch eten. We komen zeker terug.

Datum van bezoek: december 2016

Reizigers die 't Klein Herenhuis bekeken, bekeken ook

Aalst, Oost-Vlaanderen

In 't Klein Herenhuis geweest? Deel je ervaringen!