eDreams
Travelocity
Orbitz.com
Priceline
Beoordeeld op 3 oktober 2018

prima hotel, zeer uitgebreid goed ontbijt, zelfs met vers fruitsap, alles aanwezig, ouderwets interieur maar leuk ingericht, ligging, vriendelijke ontvangst! parking was in de straat te doen, wel betalend,

Datum van verblijf: september 2018
christophe j, Eigenaar van Station Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2018

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling.

Beoordeeld op 9 juli 2018

Super!zeer vriendelijk, mooi interieur , onze kamer was heel mooi en rustig. Binnentuin mooi en heel rustig, ontbijt alles erop en eraan. Veel eetgelegenheid in de nabijheid en natuurlijk het stadscentrum heel makkelijk bereikbaar te voet ook het station.

Datum van verblijf: juli 2018
christophe j, Eigenaar van Station Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juli 2018

Dank u voor de mooie beoordeling en verblijf in ons hotel.

Wij verwelkomen u graag bij een volgende gelegenheid nog een keer.

Met vriendelijke groet
Station hotel

Beoordeeld op 15 mei 2018

Goed hotel die uitstekend gelegen is.
De ontvangst door de eigenaar was zeer vriendelijk en het hotel heeft een mooi interieur. De tuin was aangenaam om in te vertoeven. Ruime kamer (1e verdiep) met een groot en goed bed. Onze tweede kamer op het derde verdiep had wel een dakvenster, waardoor je geen uitzicht had. Er is een lift aanwezig.
Het ontbijt was echt in orde!

Datum van verblijf: mei 2018
christophe j, Eigenaar van Station Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juni 2018

Hartelijk dank voor de mooie waardering.

Volgende keer even laten weten dat u voor een kamer op de tweede of eerste verdieping verkiest.

Met vriendelijke groet.

Beoordeeld op 1 februari 2018 via mobiele applicatie

Dit is een bijzonder hotel omdat het geheel in barok stijl is en dat maakt het heel bijzonder. Klein en vriendelijk is het hotel met een betrokken en zeer gastvrije hoteleigenaar. Goed ontbijt en erg persoonlijk allemaal. Niet een hotel voor mensen die van modern houden, maar absoluut een aanrader voor mensen die een keer een totaal andere sfeer zoeken.

Datum van verblijf: februari 2018
Reistype: Reisde voor zaken

Hartelijk dank voor uw verblijf en mooie waardering.

Het doet ons plezier dat u een tevreden klant was.

Met vriendelijke groeten

Beoordeeld op 8 april 2017 via mobiele applicatie

Wat een fantastisch hotel! Je waant je in de tijd van Napoleon met dit barok hotel. Prachtige kamers, heerlijke bedden en een prima ontbijt. Gastheer/eigenaar Christoph doet er alles aan om je thuis te voelen en dat lukt zonder enige moeite. Aalst is het Station Hotel. Het Station Hotel is Aalst. Hier kom ik graag nog eens terug. Top!

Datum van verblijf: april 2017
Reistype: Reisde voor zaken