Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 105
PricelineUS$ 105
Hotels.comUS$ 105
TravelocityUS$ 105
eDreamsUS$ 105
Orbitz.comUS$ 105
Beoordeeld op 1 februari 2018 via mobiele applicatie

Dit is een bijzonder hotel omdat het geheel in barok stijl is en dat maakt het heel bijzonder. Klein en vriendelijk is het hotel met een betrokken en zeer gastvrije hoteleigenaar. Goed ontbijt en erg persoonlijk allemaal. Niet een hotel voor mensen die van modern houden, maar absoluut een aanrader voor mensen die een keer een totaal andere sfeer zoeken.

Datum van verblijf: februari 2018
Reistype: Reisde voor zaken
christophe j, Eigenaar van Station Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juni 2018

Hartelijk dank voor uw verblijf en mooie waardering.

Het doet ons plezier dat u een tevreden klant was.

Met vriendelijke groeten

Beoordeeld op 8 april 2017 via mobiele applicatie

Wat een fantastisch hotel! Je waant je in de tijd van Napoleon met dit barok hotel. Prachtige kamers, heerlijke bedden en een prima ontbijt. Gastheer/eigenaar Christoph doet er alles aan om je thuis te voelen en dat lukt zonder enige moeite. Aalst is het Station Hotel. Het Station Hotel is Aalst. Hier kom ik graag nog eens terug. Top!

Datum van verblijf: april 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 11 februari 2017

ik was op de derde verdieping dus had een kamer met een dakvenster en heb niets gezien van dit naar het schijnt mooie pand voor mij was dit heel gewoon het heeft verschillende voordelen direct in de stad en aan het station

Kamertip: toegankelijk voor invaliden
Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 7 augustus 2016

Goed hotel vlakbij het station (hoe kan het), maar ook dicht bij het centrum. Je waant je in de tijd terug en wel die van Lodewijk XiV. Ruime kamers, die wel warm zijn in de tijd van dit jaar. aan de voorkant is het wel gehorig, maar niet overdreven. Vriendelijk personeel, die je graag helpt.

Kamertip: Achterkant is minder gehorig.
Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 3 juli 2016 via mobiele applicatie

Heel mooi hotel , mooie nostalgische kamers , heel lekker ontbijtbuffet met heel vriendelijke bediening , een pracht van een tuin . Het hotel heeft typisch Louis 14 styl , als je daar van houdt , super prachtig , propere kamers met alles erop en eraan

Datum van verblijf: juli 2016