8 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fantastisch hotel! Je waant je in de tijd van Napoleon met dit barok hotel. Prachtige kamers, heerlijke bedden en een prima ontbijt. Gastheer/eigenaar Christoph doet er alles aan om je thuis te voelen en dat lukt zonder enige moeite. Aalst is het Station Hotel. Het Station Hotel is Aalst. Hier kom ik graag nog eens terug. Top!

Verbleef: april 2017, reisde voor zaken
11 februari 2017 beoordeeld

ik was op de derde verdieping dus had een kamer met een dakvenster en heb niets gezien van dit naar het schijnt mooie pand voor mij was dit heel gewoon het heeft verschillende voordelen direct in de stad en aan het station

Kamertip: toegankelijk voor invaliden
  • Verbleef: december 2016, reisde met een partner
7 augustus 2016 beoordeeld

Goed hotel vlakbij het station (hoe kan het), maar ook dicht bij het centrum. Je waant je in de tijd terug en wel die van Lodewijk XiV. Ruime kamers, die wel warm zijn in de tijd van dit jaar. aan de voorkant is het wel gehorig, maar niet overdreven. Vriendelijk personeel, die je graag helpt.

Kamertip: Achterkant is minder gehorig.
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met vrienden
3 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel mooi hotel , mooie nostalgische kamers , heel lekker ontbijtbuffet met heel vriendelijke bediening , een pracht van een tuin . Het hotel heeft typisch Louis 14 styl , als je daar van houdt , super prachtig , propere kamers met alles erop en eraan

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
13 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuk hotel is dit! Wat een mooi pand. Wij zijn echt verwend. Schone kamers. Super ontbijt. Volgende keer weer. Echt een aanrader als je in Aalst bent. Met Wifi en parkeren voor 5 euro!! Vlakbij het centrum.

Verbleef: maart 2016, reisde met een partner