“Ietwat ouwbollig interieur maar lekker eten”
Beoordeling van China Garden

China Garden
Geclassificeerd als nr. 55 van 163 Restaurants in Aalst
Keukens: Chinees
21 augustus 2018 beoordeeld

Eerste aanblik leert dat een grondige renovatie niet zou misstaan voor deze zaak.
Maar eens je binnen bent krijg je vriendelijke mensen te zien die hun best doen om eten te serveren voor een meer dan aanvaardbare prijs/kwaliteit verhouding.
De porties zijn eerder aan de ruime kant maar de ingrediënten zijn wel vers en smakelijk.
De zaak lijkt wel te draaien op een vast cliënteel uit ruraal Aalst wat nogal wat luidruchtigheid met zich meebrengt en dus niet bepaald een aanrader is voor een romantisch etentje.

Datum van bezoek: augustus 2018

17 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Meer dan 1u20 min moeten wachten voor dat we eten kreeg. Cola zat er helemaal geen gas niet meer in ( uit grote fles) . En de personeel waren heel erg gehaast en onvriendelijk. Als je echt honger hebt zeker niet naar hier komen.

Datum van bezoek: maart 2018
6 februari 2018 beoordeeld

zondag voor een verjaardagsfeestje geweest. de jarige moet niet betalen maar ik moet eerlijk zeggen de mensen van het restaurant zijn er niet vriendelijk en ik vond het eten niet lekker. de dim sum zat in een dikke curysaus. en de hoofdschotels waren ook ver van waw. het dessert is altijd hetzelfde ijscreem in cacaopoeder. het kan echt veel beter. voor de gezelligheid moet je er ook niet zijn. er is wel een ruime parking.

Datum van bezoek: februari 2018
10 januari 2018 beoordeeld

De laatste tijd twee keer een rijsttafel gaan ophalen en telkens fantastisch. Alles op en top vers, warm en véél te veel. Zo moet afhaalchinees zijn, de dag nadien weer feest. Absolute aanrader!

Datum van bezoek: december 2017
23 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Interieur is nog altijd hetzelfde dan 30 jaar terug maar niet charmant, oubollig, ongezellig en stoffig. Je zit waarlijk in een refter waar ze met een kar (jawel) komen afruimen zoals in een rusthuis. De borden werden op tafel gekwakt met weinig zorg en de kwaliteit van de keuken ondermaats. We hadden de menu genomen. Overal een behoorlijke portie maizena en sausen die naar zeepsop smaakten. Of laat ons zeggen met een slechte nasmaak. Niet voor herhaling.

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die China Garden bekeken, bekeken ook

Aalst, Oost-Vlaanderen

In China Garden geweest? Deel je ervaringen!