“Prima”

China Garden
Geclassificeerd als nr. 26 van 140 Restaurants in Aalst
Keukens: Chinees
21 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Toevallig dit restaurant bezocht omdat ons vast Chinees restaurant gesloten was. Uitstekende menu met een overvloed aan keuzemogelijkheden en dit voor 9,80€. De huiswijn is eveneens een aanrader en niet overdreven duur. Kortom: als je in de buurt van Hofstade bent en zin in Chinees hebt, aarzel dan niet en ga er gerust je buikje vullen. Je zal er voor weinig geld aan je trekken komen.

Schrijf een beoordeling

20 juli 2017 beoordeeld

Lekker en voldoende eten met een vriendelijke bediening. Makkelijk parkeren, speeltuin voor kinderen, zeer ruim restaurant.

22 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super echte aanrader. Een top bediening en een echte familiaire sfeer. Een grote en mooie parking en gemakkelijk bereikbaar. Top voor families en kinderen, speeltuin op de parking.

17 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Chinees restaurant zoals er nog zijn, maar dit is van hoog niveau.
Dagschotel is echt aanrader. Minder dan 10euro voor 2 gangen en koffie.

5 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn regelmatige klant en komen toch wel paar kilometers gereden om hier Chinees te eten.
Wie hier komt zeggen dat het niet lekker is, mag me altijd contacteren om me een betere in de buurt voor te stellen. Wij staan altijd open voor een nieuwe uitdaging.
Ik kan alleen maar zeggen: lekker en prijs/kwaliteit zit het hier goed.

Reizigers die China Garden bekeken, bekeken ook

Dendermonde, Oost-Vlaanderen

Dendermonde, Oost-Vlaanderen

In China Garden geweest? Deel je ervaringen!