“Lekker eten en goede ambiance”
Beoordeling van China Garden

China Garden
Geclassificeerd als nr. 55 van 163 Restaurants in Aalst
Keukens: Chinees
22 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super echte aanrader. Een top bediening en een echte familiaire sfeer. Een grote en mooie parking en gemakkelijk bereikbaar. Top voor families en kinderen, speeltuin op de parking.

Datum van bezoek: juni 2017

17 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Chinees restaurant zoals er nog zijn, maar dit is van hoog niveau.
Dagschotel is echt aanrader. Minder dan 10euro voor 2 gangen en koffie.

Datum van bezoek: juni 2017
5 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn regelmatige klant en komen toch wel paar kilometers gereden om hier Chinees te eten.
Wie hier komt zeggen dat het niet lekker is, mag me altijd contacteren om me een betere in de buurt voor te stellen. Wij staan altijd open voor een nieuwe uitdaging.
Ik kan alleen maar zeggen: lekker en prijs/kwaliteit zit het hier goed.

Datum van bezoek: maart 2017
3 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Onverwacht hier terechtgekomen , eten was lekker maar ik had het gevoel dat we niet welkom waren omdat er blijkbaar veel vaste , wekelijkse klanten zaten , wij waren "maar" klanten ! Na het eten werd alles afgeruimd , en daar zaten we dan, 20 minuten lang ! Niemand kwam vragen of we nog koffie of dessert moest zijn, of alles in orde was , niks! We hebben dan maar onze rekening gevraagd ! Ik had geen zin meer in koffie of dessert ! Het was al eventjes geleden dat we er waren, maar nu zal't nog langer duren , jammer !

Datum van bezoek: oktober 2016
1 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was lekker maar heb weer eens het refter gevoel. Niet iedereen word behandeld zoals het moet. Dessert na 20 min werd niet aangeboden, dan maar de rekening gevraagd.

Datum van bezoek: oktober 2016

Reizigers die China Garden bekeken, bekeken ook

Aalst, Oost-Vlaanderen

In China Garden geweest? Deel je ervaringen!