“Gewoon lekker en prijs/kwaliteit goed”
Beoordeling van China Garden

China Garden
Geclassificeerd als nr. 55 van 160 Restaurants in Aalst
Keukens: Chinees
5 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn regelmatige klant en komen toch wel paar kilometers gereden om hier Chinees te eten.
Wie hier komt zeggen dat het niet lekker is, mag me altijd contacteren om me een betere in de buurt voor te stellen. Wij staan altijd open voor een nieuwe uitdaging.
Ik kan alleen maar zeggen: lekker en prijs/kwaliteit zit het hier goed.

3 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Onverwacht hier terechtgekomen , eten was lekker maar ik had het gevoel dat we niet welkom waren omdat er blijkbaar veel vaste , wekelijkse klanten zaten , wij waren "maar" klanten ! Na het eten werd alles afgeruimd , en daar zaten we dan, 20 minuten lang ! Niemand kwam vragen of we nog koffie of dessert moest zijn, of alles in orde was , niks! We hebben dan maar onze rekening gevraagd ! Ik had geen zin meer in koffie of dessert ! Het was al eventjes geleden dat we er waren, maar nu zal't nog langer duren , jammer !

1 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was lekker maar heb weer eens het refter gevoel. Niet iedereen word behandeld zoals het moet. Dessert na 20 min werd niet aangeboden, dan maar de rekening gevraagd.

21 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit Chinees restaurant is al jaren een vaste waarde in de streek. Hier kan je zowel terecht voor een klein gerecht als voor een uitgebreid menu.
Zeer uitgebreide kaart en keuze uit verschillende menu's.
Vriendelijke bediening en gerechten zijn vers en lekker.
Prijs/kwaliteit is goed.

10 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Groot restaurant dat heel aangenaam is om te vertoeven omdat je niet op elkaar lip hoeft te zitten.
Zeer vriendelijke bediening en de porties zijn zeker groot genoeg!
De keuken kan zeer goed volgen ondanks het feit dat er zeer veel wordt afgehaald!
Eén van de betere chinezen in de buurt voor mij!

Reizigers die China Garden bekeken, bekeken ook

Aalst, Oost-Vlaanderen

In China Garden geweest? Deel je ervaringen!