“Het symbool van de stad Aalst”
Beoordeling van Belfort

Belfort
Geclassificeerd als nr. 1 van 12 dingen om te doen in Aalst
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Beschrijving eigenaar: Het belfort opent de deuren elke derde zondag van de maand. Gratis toegang van 14 tot 17 uur. Bezoekersgids verkrijgbaar aan 2 EUR. Je kan ook op andere dagen een gids reserveren om het belfort te bezoeken. Kostprijs voor rondleiding van 2 uur = 60 EUR (maximum 20 personen per gids).
15 november 2017 beoordeeld

Het belfort is de blikvanger op het stadsplein en is een echt historisch juweeltje. Niet te missen bij een bezoek aan de stad.

7 november 2017 beoordeeld

De moeite van het bezoeken waard. Aalst is in een prachtige propere stad veranderd. Een echte metamorfose.
Onherkenbaar aangenaam geworden. Het belfort is mooi historisch. Het bekijken waard.

15 augustus 2017 beoordeeld

mooi gebouw, imposant, draagt verleden met zich mee, geschiedenis, is leuk om de beiaard te horen over de Grote Markt

7 augustus 2017 beoordeeld

We hadden geluk met het weer, na ons ontbijt op onze huurfietsen naar de Grote Markt. Er was een rommelmarkt, erg gezellig en de terrasjes liepen al vol.

Bekijk meer beoordelingen
27 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Statisch stukje geschiedkundig bouwwerk en ondertussen ook één van de symbolen van de stad Aalst. De moeite om bij stil te staan.

Reizigers die Belfort bekeken, bekeken ook

Aalst, Oost-Vlaanderen

In Belfort geweest? Deel je ervaringen!