“Royale dagschotels ”

Gerstenhof
Geclassificeerd als nr. 24 van 160 Restaurants in Aalst
Keukens: Belgisch
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Genoten van de forel met frietjes. De pastasalade met kip was verfrissend. Vriendelijke en vlotte bediening. Met de kaart betalen kan pas vanaf € 30 maar men maakte graag een uitzondering. Prijs/kwaliteit is heel goed en de porties zijn royaal.

6 mei 2018 beoordeeld

Soms zijn er zo van die dagen dat alles meezit. Vandaag echt zalig gegeten in het Gerstenhof te Erembodegem, dit ter gelegenheid van een communie.

Het begon al met het voorgerecht, tomaat garnaal, oké een klassieker maar deze was zéér lekker, vers en royaal gevuld ! De 3 kindjes hadden de Hoevekip, deze was zéér mals en smaakvol, alles met lekkere frieten begeleid, ze hebben zelfs het vel van de kip opgeschrokt, iets wat ze anders doorschuiven naar mij. Mijn zus was zeer tevreden van de scampi's en het slaatje. Mijn ouders waren uitermate in de wolken met de sol die perfect gebakken en ultravers was. Ikzelf heb van alles geproefd en was zeer tevreden, niet op zijn minst met mijn eigen keuze de "Filet Pur", wat een zeer mooi stuk vlees, super mals en barstens vol smaak. Ik wou dat ik iets kon zeggen dat minder was maar de eerlijkheid gebied mij dat ik van alles ten volle genoten heb. Ik ben niet zeker of het ijs zelf gedraaid is maar ook dit was zeer lekker en super genieten.

Niet alleen het eten was top, ook de huiswijn (wit) die zeer democratisch geprijsd staat is een echte aanrader. Ook de bediening was zeer goed en in een ongedwongen gemoedelijke kindvriendelijke sfeer. De obers waren zeer gedienstig en kwamen met regelmaat langs om te vragen of alles naar wens was of om bij te vullen, niets was hun teveel. Wij hadden het geluk van in een stralende zon op het terras te kunnen genieten van ons eten, dit terwijl de kinderen naar hartenlust konden spelen in de kindvriendelijke tuin. Er stond zelfs een trampoline en springkasteel, dus die gasten waren zeer content.

Conclusie ; zeer lekker gegeten zonder poespas, eerlijke verse gerechten, correct geprijsd, zeer kindvriendelijk in een aangename gemoedelijke sfeer. Hier kom ik zeker nog langs.

14 april 2018 beoordeeld

Heel erg vriendelijke bediening! Sociaal en steeds met een lach!
Het eten is overheerlijk en de porties royaal. We gaan er altijd met plezier langs
Je kunt er genieten in alle rust van verschillende heerlijke gerechten die met liefde bereid zijn.
Een echte aanrader!

Stephen B

6 april 2018 beoordeeld

Gezellig ingericht restaurant - veel ruimte - heel toegankelijk - vriendelijke bediening en zeer lekker eten - grote porties, dus je gaat hier zeker niet met honger naar huis!

1 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig kader vlakbij het groene landschap. Uitgebreide menukaart, verzorgde gerechten met verse producten, royale porties voorafgegaan van een lekker hapje.

Reizigers die Gerstenhof bekeken, bekeken ook

Aalst, Oost-Vlaanderen

In Gerstenhof geweest? Deel je ervaringen!