“het is er goed voor een gemoedelijk onderonsje”
Beoordeling van Gerstenhof

Gerstenhof
Geclassificeerd als nr. 28 van 140 Restaurants in Aalst
Keukens: Belgisch
16 augustus 2017 beoordeeld

wij hebben er rundscarpaccio gegeten en die was lekker, de garnaalkroketten waren lauw. de grilmix was veel, de sol meunière was lekker en de boter was apart geserveerd wat ik een pluspunt vind. de tonijn in de salade nicoise was lekker. een raad als je de grilmix neemt heb je hiermee zeker voldoende gegeten en het is echt iets voor vleeseters.

Schrijf een beoordeling

10 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn verjaardagsfeest ging door in het Gerstenhof, op een vrijdagavond. De voorbereidingen waren heel vlot verlopen, eigenaars waren heel open en vriendelijk en er was ruimte voor een "personal touch". De avond zelf verliep zeker naar wens: het eten kwam heel vlot en elke gang werd eerst aangekondigd bij de gastvrouw. Het eten was mooi afgewerkt en heel lekker. Het interieur en de sfeer was heel gezellig, echt een aanrader voor een bescheiden feestje met familie/vrienden. Iedereen ging heel tevreden en zeker zonder honger naar huis. Voor herhaling vatbaar!

9 augustus 2017 beoordeeld

Voorheen was het eten lekker in Het Gerstenhof, de laatste maal dat we er gingen eten (juni 2017) was hun eten NIET LEKKER, onze rekening bedroeg ongeveer 100 euro, we voelden ons voor 100 euro opgelicht! Waar we anders wat natafelden , hebben we nu de zaak zeer snel verlaten, totaal ontgoocheld, onze avond verknoeid en een minderwaardige kost voorgeschoteld gekregen! Ik at (hard) lamskroontje met aardappelen Dauffinois ( een stuk uitgedroogd op elkaar geperste schijfjes aardappelen (10 x 10 cm op +/- 8 cm hoog, zonder melkproduct afgewerkt) en dat tegen de niet onaardige prijs van 32€, mijn tafelgenote nam biefstuk frieten met huisgemaakte bearnaise saus, een harde biefstuk en bearnaise saus: vermoedelijk een slecht veredeld pakje saus dat reeds en paar dagen oud was!
Het was ook lang wachten, doch de dienster had ons dat bij het binnenkomen gemeld, dit wisten we dus vooraf. Ondertussen weten de reden van de afgang van hun keuken, de kok heeft de zaak blijkbaar moeten verlaten. Gelukkig hebben wij in ons dorp nog een restaurantwaar we voorheen ook reeds geweest zijn, dat wordt onze nieuwe vaste stek! HET GERSTENHOF: NOOIT MEER!!!

Melissa H, Eigenaar van Gerstenhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 augustus 2017

Beste

Uw verhaal klopt niet echt plus het feit dat u bijna 2 maanden na de feiten mee afkomt is al vrij raar.
Maar 1ste onze lamskroontjes en bearnaise saus is 1 van onze meest verkochte producten, onze bearnaise saus is al altijd met de hand geklopt en zal altijd met de hand geklopt blijven dat weet iedereen dat hier komt eten en er achter vraagt.
Al onze sauzen worden elke dag vers bereid net al al onze gerechten wij blijven met dagverse producten werken en ons principe blijft op= op
De kok heeft de zaak niet moeten verlaten die is hier nog steeds, de kok is namelijk de eigenaar van de zaak al de 3e generatie eigenlijk.
Misschien best even je bronnen controleren voor je zulke verhalen verspreid als u niet tevreden was, had u dat op dat moment kunnen vertellen de eigenaars zijn namelijk altijd aanwezig en als u zo een goede klant was, zou u dat moeten weten we verstoppen ons heus niet onder stoelen of banken wij werken beide fulltime mee in de zaak.
het is zeer jammer dat die ene persoon de zaak en ons als eigenaar blijft bekladden maar we zullen dan nogmaals richting politie stappen misschien dat het dan weer even stopt
u bent nog steeds van harte welkom in onze zaak en u mag gerust eens komen kijken in de keuken wij hebben een open keuken

2 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zijn hier met kinderen en vrienden gaan eten. snelle bediening, lekker eten en vriendelijk personeel. Topper.

30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Trage bediening, ook niet echt vriendelijk of professioneel. Eten was wel oke, grote porties. Niet voor herhaling vatbaar.

Melissa H, Eigenaar van Gerstenhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 augustus 2017

Beste

Het is jammer dat de mensen de dag van vandaag op 1 bezoek hun oordeel maken elke zaak kan eens een slechte dag hebben.
Ik kan u geen ongelijk geven over de bediening die dag, wij werken voornamelijk met studenten en helaas de dag van vandaag is het heel moeilijk om professioneel personeel te vinden in onze sector.
Wij blijven investeren in het opleiden van onze studenten maar zoals iedereen dat tieners in huis heeft wel weet de ene dag zijn ze top de andere hebben ze massa liefdesproblemen enz en kunnen ze amper een bord dragen.
Toch hopen wij u nogmaals te begroeten of een ander moment zo dat u kan ervaren dat u hier toch aangenaam kan eten en vertoeven

Reizigers die Gerstenhof bekeken, bekeken ook

Erembodegem, Oost-Vlaanderen

Aalst, Oost-Vlaanderen
Aalst, Oost-Vlaanderen

In Gerstenhof geweest? Deel je ervaringen!