“Eerste Communie”

Gerstenhof
Geclassificeerd als nr. 28 van 140 Restaurants in Aalst
Keukens: Belgisch
2 mei 2017 beoordeeld

Goed ontvangen, alles naar wens verlopen en zeer lekker gegeten!! De Pinata vonden wij ook een leuk initiatief van het restaurant.

Schrijf een beoordeling

2 april 2017 beoordeeld

Helemaal niets op aan te Merken!!
Zeer sfeervol en gezellig!
Bediening is Fantastisch!!
Keuken is Fantastisch!!
TOP!!!! En zeker een aanrader met kinderen, hier worden de allerkleinsten warm ontvangen!!!

2 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens een groepsuitstap met een 50 tig tal man voor deze taverne gekozen om het middagmaal te nuttigen. Zeer slecht idee. De bediening is zeer slecht georganiseerd en traag. Tegen wanneer de laatste van de groep eindelijk hun eten hadden gekregen was dat van de eerste al verorberd. De volledige planning moeten omgooien als gevolg hiervan. De obers staan meer te lanterfanten dan daadwerkelijk te werken. Zeker met een grote groep geen aanrader. Ps echt vriendelijk zijn ze ook niet.

29 maart 2017 beoordeeld

Reeds diverse malen geweest met familie en vrienden!
Telkens weer zéér vriendelijk onthaal en zéér lekker gegeten!
Gevarieerde kaart, maar telkens kies ik weer voor d mixed grill...om duimen en vingers af te likken!!!

21 maart 2017 beoordeeld

Het hapje was ijskoud en smaakloos. De appelmoes van de kinderen was slecht van smaak en zeker niet vers. De bediening bracht hem gewoon terug. Gewoon droge sla op de schotel. Al de sausen proeven hetzelfde en waren smaakloos. Verdund met water? De muziek stond veel te luid en was zeker niet sfeervol voor een etentje. We werden er buiten gekeken en konden op het eind van de maaltijd geen koffie leer krijgen. Er wachtte een andere groep om drie uur. En de kers op de taart , we moesten met cash betalen want de kassa werkte niet. Een flop.

Reizigers die Gerstenhof bekeken, bekeken ook

Erembodegem, Oost-Vlaanderen

Aalst, Oost-Vlaanderen

In Gerstenhof geweest? Deel je ervaringen!