Vandaag geopend: 14:00 - 17:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Leerrijk

Wij brachten een bezoek aan het museum zeer mooi gebouw, ook de tentoonstelling DNA was heel ... meer lezen

Beoordeeld op 9 oktober 2019
frank g
Aalst, België
Prachtig stadsmuseum met uiterst vriendelijk personeel.

Mooi ingerichte locaties, prachtige thema's.De tentoonstelling omtrent het DNA van Aalst is zeker ... meer lezen

Beoordeeld op 15 september 2018
WAKKEREBURGER
Ninove, België
Lees alle 36 beoordelingen

Beoordeeld op 15 augustus 2023 via mobiele applicatie

Vriendelijke medewerkers. Er is een blote voeten parcour voor de jongste kinderen. Interessante activiteiten ook en voordelige warme drinken uit de automaten voor 50 cent.

Datum van activiteit: augustus 2023
Beoordeeld op 14 september 2022 via mobiele applicatie

Echt een waardevol fantastisch museum. Een aanrader voor jong en oud, de kinderen krijgen er niet genoeg van. Er valt zó veel te zíen èn te beleven. Wij bezochten dit al meermaals en wanneer we in Aalst zijn gaan we er gegarandeerd weer op bezoek voor enkele uurtjes, da's genieten.

Datum van activiteit: augustus 2022
Beoordeeld op 15 mei 2022 via mobiele applicatie

Super , heel veel gespreide informatie gaande van de eerste boekdrukkunst via verschillende omwagen naar het hedendaagse karnaval

Datum van activiteit: mei 2022
Beoordeeld op 14 april 2022

Het museum werd volledig vernieuwd. Men kan er doorheen de Aalsterse geschiedenis wandelen.
Zelf Aalstenaar zijnde heb ik toch nog iets bijgeleerd.
Er is tevens een leuk doe-parcours voor de kinderen.

Datum van activiteit: april 2022
Beoordeeld op 29 november 2021

Het is bijna ongelooflijk dat dit gratis wordt aangeboden: een zeer omvangrijke, boeiende en gevarieerde tentoonstelling over de geschiedenis van Aalst en de vele culturele uitingsvormen (waaronder uiteraard het Carnaval van Aalst). Beslist de moeite waard!

Datum van activiteit: november 2021