“Lekker eten”

Keukens: Chinees
Dineropties: Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Bezorgen, Reserveringen
3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd lekker eren bij Tang’s Palace.
Wij komen graag eten en halen graag af bij hun.
Vriendelijk personeel en goede bediening.

23 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier komen eten ter gelegenheid van mijn verjaardag. We waren hier nog niet eerder geweest. De zaak zat vol, maar toch zaten we rustig. Juist spijtig dat er nogal veel lawaai is.
Het eten was lekker en smaakvol, genoeg zonder overdaad.
Hier wil ik wel nog eens terugkomen.

7 december 2017 beoordeeld

We hebben het menu genomen en elke gang was heel erg lekker. Prijs/kwaliteit is dit zeker in orde. En je hebt meer dan voldoende.
Enige minpunt was dat het heel erg koud was in het restaurant. Als je een avond gaat uit eten, dan verwacht je niet dat je kou zal hebben aan tafel. Na enige tijd was dit echt storend aan ons gezellig etentje.

4 december 2017 beoordeeld

We hebben een zeer lekker herfstmenu gegeten. Normale prijs voor deze mooie kwaliteit en meer dan voldoende.
Maar... we hadden een tafeltje voor twee gereserveerd, en zaten op de doorgang tussen de keuken en de zaal. Het was er steeds een ijskoude wind. Hier zet je geen mensen voor een ganse avond.

24 november 2017 beoordeeld

Lekker gegeten, leuke en goede bediening !
De wijn die voorgesteld werd, niet goedkoop, maar zeer lekker !
Mooi kader ook, proper en lekker ruikend sanitair !
Voor herhaling vatbaar !

Reizigers die Tang's Palace bekeken, bekeken ook

Aalst, Oost-Vlaanderen

In Tang's Palace geweest? Deel je ervaringen!