“Geen smaak, te duur ”

Keukens: Chinees
Dineropties: Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Bezorgen, Reserveringen
11 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als men 29€ vraagt voor gestoomde tong dan verwacht men toch waar voor zijn geld. Dit was het allesbehalve. Niet afgekruid, vol graten en geen groentegarnituur. De pikante shar shar saus was eveneens smaakloos. Kortom veel geld voor weinig kwaliteit. Men kan op betere plaatsen eten. De beste Chinees van Aalst heeft duidelijk serieuze steken laten vallen.

4 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Speciale rijsttafel gegeten. Heel lekker zeker genoeg, vlotte bediening, aangenaam kader. Geen last van mensen die komen afhalen want ze hebben speciaal hoekje om te wachten.

14 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij bestelden deze avond lekkere chinees voor ons hele gezin althans dat dachten we toch.. Mijn vrouw had als voorgerecht een visloempia.. Ze knabbelde op iets hard en wat bleek dat het een stukje glas was van een fles ? Stel je voor dat ze dit stuk glas had ingeslikt of 1 van onze kinderen ? Hier zien ze ons niet meer want een rekening van 60 euro en glas in het eten ??

11 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker niet goedkoop en geen overmatige porties maar wel uiterst lekkere gerechten. De ribbetjes zijn sappig en de sint jacobsvruchten smaken gewoon naar meer.

28 juni 2017 beoordeeld

Wij komen hier regelmatig eten, en nooit teleurgesteld.
De laatste keer de verjaardagsmenu genomen: heerlijk !
Mooi interieur, vriendelijke bediening.
Prijs / kwaliteit topper.

Reizigers die Tang's Palace bekeken, bekeken ook

Aalst, Oost-Vlaanderen

In Tang's Palace geweest? Deel je ervaringen!