“beter dan de rest”

Keukens: Chinees
Dineropties: Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Bezorgen, Reserveringen
26 juni 2017 beoordeeld

niet van snel snel, maar lekker klaargemaakte schotels met voldoende tijd ertussen, zodat je de tijd hebt om even te rusten tussen de verschillende gerechten

Schrijf een beoordeling

24 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi ingericht restaurant met comfortabele stoelen.
Aangename en vlotte bediening.
Zeer smakelijke Chinese keuken ook voor doorsnee eter, iedereen kan wel wat vinden op de menu en er zijn er enkele zeer gevarieerde en goede rijsttafels die hun prijs meer dan waard zijn.
Ik denk dat de patron een wijnliefhebber is en daarom is de wijnkaart misschien iets te duur voor de doorsnee restaurantganger alhoewel er ook enkele "gewonere" wijnen tussenstaan.
Besluit zeker een absolute aanrader.

8 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima kwaliteit voor een redelijke prijs. Chinees eten in België is vaak minder dan in Nederland, maar daar is dit restaurant gelukkig een uitzondering op.

7 april 2017 beoordeeld

Wie van de Chinese keuken houdt in een stijlvol kader zonder de gebruikelijke clichés moet dringend eens reserveren bij Tang’s Palace.
De bediening verliep onberispelijk en gedisciplineerd.
De soepen smaakten harmonieus, de ribbetjes en krabkrokantjes waren eenvoudig maar lang niet slecht, maar het waren vooral toch de hoofdgerechten die scoorden.
We opteerden voor tik pan-gerechten met garnalen en eendenfilet. We kregen een mooie portie voorgschoteld met kraakverse delicatessen die fantastisch op smaak werden gebracht. Absoluut voor herhaling vatbaar!
De wijnkaart is best prijzig, daarom raad ik iedereen ook aan om voor een meer betaalbare suggestie te gaan.

15 maart 2017 beoordeeld

Lekker en vriendelijk personeel
Vlotte bediening
Rest box mee gekregen
Gaan zeker terug
Rudimentary keuze

Reizigers die Tang's Palace bekeken, bekeken ook

Aalst, Oost-Vlaanderen

In Tang's Palace geweest? Deel je ervaringen!