“Chinees eten zoals in Nederland...”
Beoordeling van Tang's Palace

Tang's Palace
Geclassificeerd als nr. 7 van 155 Restaurants in Aalst
Keukens: Chinees
Dineropties: Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Bezorgen, Reserveringen
8 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima kwaliteit voor een redelijke prijs. Chinees eten in België is vaak minder dan in Nederland, maar daar is dit restaurant gelukkig een uitzondering op.

7 april 2017 beoordeeld

Wie van de Chinese keuken houdt in een stijlvol kader zonder de gebruikelijke clichés moet dringend eens reserveren bij Tang’s Palace.
De bediening verliep onberispelijk en gedisciplineerd.
De soepen smaakten harmonieus, de ribbetjes en krabkrokantjes waren eenvoudig maar lang niet slecht, maar het waren vooral toch de hoofdgerechten die scoorden.
We opteerden voor tik pan-gerechten met garnalen en eendenfilet. We kregen een mooie portie voorgschoteld met kraakverse delicatessen die fantastisch op smaak werden gebracht. Absoluut voor herhaling vatbaar!
De wijnkaart is best prijzig, daarom raad ik iedereen ook aan om voor een meer betaalbare suggestie te gaan.

15 maart 2017 beoordeeld

Lekker en vriendelijk personeel
Vlotte bediening
Rest box mee gekregen
Gaan zeker terug
Rudimentary keuze

13 maart 2017 beoordeeld

Zeer aangename resto ,lekker eten mooie wijnkaart , vriendelijke bediening, tof interieur, menu aan 35 euro, rijsttafels, à la Carter , wij hadden vismenu genomen , een aan rader , perfect Nederlandstalig, hondjes welkom

11 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten in dit restaurant. Er was een vriendelijke, snelle bediening. De lycheewijn is een echte aanrader. Het restaurant was mooi ingericht en zag er zeer verzorgd uit. Een menu kost ongeveer 35 euro en is zijn prijs meer dan waard. Wij namen de familierijsttafel en speciale rijsttafel en waren zeker voldaan. Een fles water van 1l kost wel 8 euro. Zorg er wel voor dat je tijdig reserveert, het restaurant zat rond 19u al volledig vol.
Enigste minpuntje: ik vond de haaienvinnensoep net iets te dik van textuur.

Reizigers die Tang's Palace bekeken, bekeken ook

Aalst, Oost-Vlaanderen

In Tang's Palace geweest? Deel je ervaringen!