Denis D
De Panne, België

geslaagd verblijf

Beoordeling van Ibis Hotel Aalst Centrum
4,0 van 5 bollen4 jan 2020 beoordeeld
na mijn verblijf van 25 december 2019 kreeg ik voor de tweede keer een mail in het Spaans of Portugees. Reeds tweemaal heb ik mijn ongenoegen hierover kenbaar gemaakt, maar zonder de minste reactie. Respectloos
Datum van verblijf: december 2019
4,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 5 jan 2020
Beste gast,
Hartelijk bedankt voor uw feedback.

We zijn er erg blij mee dat u een geslaagd verblijf heeft gehad. Onze oprechte excuses echter dat er een misverstand is ontstaan via mail. We zouden u graag vragen persoonlijk contact met ons op te nemen via telefoon of mail.

Met vriendelijke groet en graag tot nog eens,

• ZenHotels.com
4.5 km van Ibis Hotel Aalst Centrum
6.9 km van Ibis Hotel Aalst Centrum
Meer hotels in Aalst bekijken
Beoordeeld op 4 augustus 2019

Personeel was redelijk vriendelijk. De incheck procedure verliep wel raar, we moesten bij aankomst meteen onze creditcard overleggen en de kamer betalen. Daarnaast hadden we met een andere kaart gereserveerd. Bij terugkomst bleek op alle 3 de kaarten het bedrag ingehouden te zijn, terwijl we maar 2 kamers gebruikt hadden. Dit probleem is, na veel gedoe, inmiddels opgelost. Ondanks dat er gezegd wordt dat de fout niet bij hun lag, had de afwikkeling klantvriendelijker gekund. Wij moeten regelmatig bij een relatie in Aalst zijn die ons dit hotel aangeraden had. Wij zullen er in elk geval niet meer logeren en de relatie zal ze niet meer aanbevelen tgv de afwikkeling.
De kamer is redelijk en zeker niet de slechtste, recentelijk in een 4* hotel in München verbleven wat slechter en duurder was.
Als dit creditcard akkefietje niet gebeurd was dan had ik de volgende keer wel een kamer aan de rustige kant genomen. Want doordat het hotel aan een drukke doorgaande weg ligt heb je in de kamers aan de weg kant wel last van die weg.
Ontbijt is ruim en biedt voldoende variatie en is zeker goed te noemen voor 3*.
Parkeergarage bood toen wij er waren ook voldoende plaats.

Kamertip: Op 500m zit restaurant "t'Houten Hand" biedt kwalitatief betere en meer keuze dan het hotel
Datum van verblijf: mei 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Hotel-cmanager, Kenneth Claerbout, General Manager van Ibis Hotel Aalst Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2019

Beste Arno,

Bedankt voor uw feedback. We willen ons echter excuseren voor het ongemak dat u heeft ervaren bij het inchecken. Het spijt ons enorm dat de afhandeling van de oplossing niet aan uw verwachtingen voldeed. We lezen echter wel graag dat u tevreden over uw kamer. Het klopt inderdaad dat die aan de achterkant van ons gebouw rustiger zijn. Fijn ook dat u tevreden was over ons ontbijt en parkeermogelijkheid. Hopelijk mogen we u in de toekomst toch nog eens verwelkomen zodat we u een betere ervaring kunnen bieden.

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 16 juli 2019

een zeer leuke hotel met een mooie grote kamer en prima voor mensen die goedkoop een leuk hotel willen. Ik vond de service heel goed, bij het cola drinken in de avond kreeg ik een schaaltje met nootjes erbij want ik erg waardeerde. het mindere was alleen dat ik in een bed lag waar 2 latjes uit de lattenbodem stuk waren waardoor ik niet lekker met mijn benen lag want het matras zakte daar door de lattenbodem heen. ook het bed van mn vriendin miste een latje. maar heel goed opgelost en een prima servie

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, Kenneth Claerbout, General Manager van Ibis Hotel Aalst Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juli 2019

Beste gast,
Vriendelijke bedankt voor uw beoordeling!

Het doet ons enorm veel plezier dat u de prijs-kwaliteitverhouding zo goed vond, dat u heeft genoten van de inrichting van onze ruime kamer en de kleine attentie bij uw colaatje.

Onze excuses omtrent het bed, maar we vinden het fijn te horen dat ons team dit voor u heeft kunnen oplossen.

We wensen u nog een fijne dag toe!

OH! Het zou geweldig zijn moest u ons een duimpje omhoog geven op Facebook! :)

Met vriendelijk groet en graag tot nog eens!

Beoordeeld op 23 juni 2019 via mobiele applicatie

Voor zaken moest in in deze regio overnachten zodoende bij Ibis uitgekomen. Prima basic hotel, check in verliep vlot en kamer was ook prima. Douche was heerlijk maar er liep veel water aan de onderkant de badkamer in. Ontbijt niet genomen, te duur en de supermarkt is 5 min rijden, scoor je net zo goed heerlijk ontbijt! Parkeren in garage hotel kost 9 euro per nacht, aan de weg gratis (moet wel plek vrij zijn).

Datum van verblijf: juni 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Hotel-cmanager, General Manager van Ibis Hotel Aalst Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juni 2019

Beste Jenneeri,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring.

Fijn dat de service en het comfort die u van Ibis Hotels kunt verwachten, aan uw verwachtingen voldeed. Het spijt ons dat u ons ontbijt wat te duur vond: we proberen enkel met hoogwaardige producten te werken. Graag geven we u mee dat we ook beschikken over een koffie en croissant formule voor slechts €5 per persoon. Informeer er gerust naar bij uw volgende bezoek!

Vriendelijke groet,

Beoordeeld op 14 mei 2019 via mobiele applicatie

De kamer en comfort van het bed waren goed zoals steeds bij Ibis. Het personeel aan de receptie was erg vriendelijk maar de jongen achter de bar was niet erg behulpzaam of aandachtig. Die leek meer interesse te hebben in zijn smartphone en zijn vrienden die er kwamen pintelieren. We moesten vrijlang wachten op ons avondmaal...een zielig uitgebakken hamburger...Vlees was totaal niet sappig...en als je in België een dame blanche serveert zou je toch verwachten dat deze minstens met echte chocoladesaus is en geen cacaofantasie...ook geen verse slagroom maar schuimpje uit een bus...Dikke nul voor keuken en personeel...helaas

Datum van verblijf: mei 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Hotel-cmanager, General Manager van Ibis Hotel Aalst Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 mei 2019

Geachte gast

Het spijt ons voor deze ervaring. We willen graag met u nadenken over een oplossing voor het ongemak tijdens uw verblijf.
Mocht u dit wensen dan kun u persoonlijk contact met ons opnemen.

Beoordeeld op 1 mei 2019

In april voor een nacht in een familiekamer verbleven.
Nette kamer, rustige omgeving op ca half uur wandelen van het Centrum. Prima bedden, vriendelijk personeel, vlak bij de snelweg maar geen hinder van gehad, komen graag weer terug.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, Kenneth Claerbout, General Manager van Ibis Hotel Aalst Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 mei 2019

Beste gast,
We danken u voor uw feedback en mooie score.

Leuk te horen dat jullie een prettig verblijf hebben gehad. Het team is blij met de complimentjes.

Jullie zijn de volgende keer weer van harte welkom.

Warme groet,