Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
ibis
€ 89
Booking.com
€ 89
ZenHotels.com
€ 83
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (358)
Beoordelingen filteren
358 resultaten
Waardering van reizigers
56
135
99
38
30
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
56
135
99
38
30
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
7 - 12 van 358 beoordelingen
Beoordeeld op 23 juni 2019 via mobiele applicatie

Voor zaken moest in in deze regio overnachten zodoende bij Ibis uitgekomen. Prima basic hotel, check in verliep vlot en kamer was ook prima. Douche was heerlijk maar er liep veel water aan de onderkant de badkamer in. Ontbijt niet genomen, te duur en de supermarkt is 5 min rijden, scoor je net zo goed heerlijk ontbijt! Parkeren in garage hotel kost 9 euro per nacht, aan de weg gratis (moet wel plek vrij zijn).

Datum van verblijf: juni 2019
Reistype: Reisde voor zaken
2  Bedank Jenneeri
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel-cmanager, General Manager van Ibis Hotel Aalst Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juni 2019

Beste Jenneeri,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring.

Fijn dat de service en het comfort die u van Ibis Hotels kunt verwachten, aan uw verwachtingen voldeed. Het spijt ons dat u ons ontbijt wat te duur vond: we proberen enkel met hoogwaardige producten te werken. Graag geven we u mee dat we ook beschikken over een koffie en croissant formule voor slechts €5 per persoon. Informeer er gerust naar bij uw volgende bezoek!

Vriendelijke groet,

Kenneth Claerbout, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 mei 2019 via mobiele applicatie

De kamer en comfort van het bed waren goed zoals steeds bij Ibis. Het personeel aan de receptie was erg vriendelijk maar de jongen achter de bar was niet erg behulpzaam of aandachtig. Die leek meer interesse te hebben in zijn smartphone en zijn vrienden die er kwamen pintelieren. We moesten vrijlang wachten op ons avondmaal...een zielig uitgebakken hamburger...Vlees was totaal niet sappig...en als je in België een dame blanche serveert zou je toch verwachten dat deze minstens met echte chocoladesaus is en geen cacaofantasie...ook geen verse slagroom maar schuimpje uit een bus...Dikke nul voor keuken en personeel...helaas

Datum van verblijf: mei 2019
Reistype: Reisde voor zaken
1  Bedank IsaenDanny
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel-cmanager, General Manager van Ibis Hotel Aalst Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 mei 2019

Geachte gast

Het spijt ons voor deze ervaring. We willen graag met u nadenken over een oplossing voor het ongemak tijdens uw verblijf.
Mocht u dit wensen dan kun u persoonlijk contact met ons opnemen.


Kenneth Claerbout, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 mei 2019

In april voor een nacht in een familiekamer verbleven.
Nette kamer, rustige omgeving op ca half uur wandelen van het Centrum. Prima bedden, vriendelijk personeel, vlak bij de snelweg maar geen hinder van gehad, komen graag weer terug.

Datum van verblijf: april 2019
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank Vacation45268570348
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel-cmanager, Kenneth Claerbout, General Manager van Ibis Hotel Aalst Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 mei 2019

Beste gast,
We danken u voor uw feedback en mooie score.

Leuk te horen dat jullie een prettig verblijf hebben gehad. Het team is blij met de complimentjes.

Jullie zijn de volgende keer weer van harte welkom.

Warme groet,

Kenneth Claerbout, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 30 maart 2019 via mobiele applicatie

Elke Ibis ziet er hetzelfde uit, zo ook deze. Ook hier een toffe ontvangst in een proper hotel. Ik had niet gezien dat er bovengronds vrije parking was. Ondergronds gereden wat normaal betalend is. Omdat we aan de balie even moesten wachten, parking gratis gekregen. Laat je wel niet misleiden met ‘centrum’ in de naam. Dit hotel zit op 25min te voet van het stadscentrum.

Datum van verblijf: maart 2019
Reistype: Reisde met een partner
Bedank KevinM10093
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel-cmanager, Kenneth Claerbout, General Manager van Ibis Hotel Aalst Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 april 2019

Beste KevinM10093

Heel erg bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij zijn verheugd te lezen dat alles naar wens was en dat u zo goed geholpen bent aan de balie. Bij een volgend bezoek aan Aalst staan we graag weer opnieuw voor u klaar!

Hartelijke groet

Kenneth Claerbout, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 maart 2019 via mobiele applicatie

Kamer geboekt met late checkout tot 17u omdat we door Aalst Carnaval niet uit het centrum kunnen mar wel ‘s avonds op zondag moesten werken. Bij check in op zaterdag geen enkel probleem, op zondag worden we opeens na 12u opgebeld om te zeggen dat onze late check out werd geannulleerd omdat het hotel volboekt zat!!! Wij hebben 4 uur moeten ronddwalen omdat we uit onze kamer moesten! Ik verwacht een compensatie van ibis voor dit want dit is ongehoord en geen manier om klanten te behandelen!

Datum van verblijf: maart 2019
Reistype: Reisde met een partner
Bedank SarahD6369
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel-cmanager, General Manager van Ibis Hotel Aalst Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2019

Beste gast

Onze oprechte excuses voor het ongemak. Wij vinden het ook heel vervelend dat het niet was gelukt met de late check out en wij willen het graag met u goedmaken. Wij willen u vragen om contact op te nemen met ons hotel zodat wij kunnen kijken wat wij voor u kunnen betekenen.

Kenneth Claerbout, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken