Beoordeeld op 5 oktober 2017

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Ibis Hotels
Hotel-cmanager, General Manager van Ibis Hotel Aalst Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 oktober 2017

Beoordeeld op 18 augustus 2017

Mijn partner, mezelf, en hond verbleven gedurende 1 nacht bij Ibis Aalst.

Bij aankomst (rond 22u) werden we ontvangen door een dame die het zodanig druk had dat vriendelijk blijven moeilijk bleek. Toch wel jammer.
We werden zonder verdere info naar onze kamer verwezen.

De kamer rook niet fris (hoewel wel proper). Uitgezonderd de tekening tegen de muur, en de moderne bureaustoel gaf ze ook een heel ouderwetse indruk.
Verder ook zeer donker. Geen plafondlamp aanwezig, enkel een muurlamp die niet veel licht geeft, en de 2 bedlampen.
De matras was van zéér slechte kwaliteit (was een exemplaar met ressorts), de volgende dag heel wat rugpijn gehad.
Ook jammer van het gordijn dat er 's ochtends niet in slaagt om het licht buiten te houden.
Verder helpen ook de aanpalende kamerdeuren je wakker worden.

Wel een lekker ontbijt. (De wafels, met maple syrup, zijn een aanrader).
Jammer dat niet alles tijdig werd aangevuld.

Terug op weg naar de kamer, viel het deze keer op dat de hele 3e verdieping niet fris rook (denk aan riool/wc-geur).
Deze opmerking is hier reeds enkele malen gepasseerd, en ik kan dan ook niet begrijpen dat het hotel er voor kiest om de 3e verdieping te bevolken, en de andere verdiepingen leeg te laten.

Datum van verblijf: augustus 2017
Hotel-cmanager, General Manager van Ibis Hotel Aalst Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2017

Beste Annelies,
Bedankt voor uw recensie van het Ibis Aalst Centrum hotel.
We zijn blij dat u heeft genoten van ons lekkere ontbijt, maar we vinden het erg vervelend dat u niet helemaal tevreden was over uw verblijf. Het spijt ons dat u niet blij was met de manier waarop u in ons hotel werd ontvangen. We zullen de verantwoordelijke personen hierop aanspreken zodat dit verbeterd wordt. Onze oprechte excuses voor de geur op de derde verdieping. We nemen uw feedback ter harte en gaan dit nakijken. Verder vinden we het erg jammer dat u niet helemaal tevreden was over het bed. Graag verzoeken we u om bij een volgend bezoek direct contact op te nemen met de receptie zodat we een oplossing kunnen vinden.
Hopelijk mogen we u in de nabije toekomst nogmaals verwelkomen voor een betere ervaring. Met vriendelijke groet,

Beoordeeld op 10 augustus 2017 via mobiele applicatie

- Vriendelijk en behulpzaam personeel
- Heerlijk ontbijt en veel keuze
- Fijne parkeerplaats
- Kamers te klein
- Bed en kussens niet comfortabel
- Geluidsoverlast van de autosnelweg
- Rioleringsgeur op de gangen van de derde verdieping
- Niet genoeg stopcontacten in slaapkamer

Datum van verblijf: augustus 2017
Hotel-cmanager, Directeur général van Ibis Hotel Aalst Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2017

Beste gast, Bedankt voor uw recensie van het Ibis Aalst Centrum hotel.
We vinden het fijn dat we u van dienst hebben kunnen zijn met onze gastvrijheid, ons lekkere ontbijt en onze handige parkeerplaats, maar het spijt ons dat u niet helemaal tevreden was over uw verblijf. Onze oprechte excuses voor de onprettige geur op de gangen van de derde verdieping. We gaan dit nakijken. We vinden het vervelend dat u wat last had van geluidshinder ondanks de geluiddichte ramen en dat u niet helemaal tevreden was over het bed en het hoofdkussen. Graag verzoeken we u om bij een volgende keer direct contact op te nemen met de receptie zodat we een oplossing kunnen vinden. Onze standaardkamers zijn 22m² groot inclusief badkamer, wat iets groter is dan het ibis-standaardformaat en we hebben ook grotere kamers beschikbaar, namelijk de familiekamers van 25m². We noteren uw overige opmerkingen en danken u voor de feedback.
We hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen voor een betere ervaring. Met vriendelijke groet,

Beoordeeld op 4 augustus 2017 via mobiele applicatie

Een groot drama, 1 mevrouw (kort van woorden tegen klanten) die receptie en bar moet doen in een bomvol hotel, mensen uitmelken kan ook nog in deze hotelketen, ik cancel direct mijn verblijf in Sofitel Krabi want ik wil een degelijk management, Drama en zielig Aalst

Datum van verblijf: augustus 2017
Hotel-cmanager, General Manager van Ibis Hotel Aalst Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2017

Beste Koen, We betreuren het dat uw verblijf in ons hotel niet geheel naar wens was en danken u voor uw feedback.
De personeelsbezetting wordt bij ons bepaald in functie van de voorziene drukte. Dit kan punctueel tot korte drukkere moment leiden, maar blijft wel zeker verantwoord, Graag verwijzen we voor verdere info naar de e-mailcorrepsondentie die we met u hebben gehad. We danken u voor uw begrip.
Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 13 juli 2017

Mijn verblijf was voor 2 nachten.

Bij aankomst met mijn eigen auto is het een klein beetje onduidelijk hoe het werkt als je je auto in de parkeergarage wilt zetten. Na vragen aan de receptie blijkt dat als je aan de rechter kant van het hotel naar achteren rijd , je naar beneden gaat en de garage deur automatisch open gaat. Ga je binnen 2 uur weer weg, krijg je van de receptie een kaart om weer uit te rijden.
Wil je echt gratis parkeren, dat kan aan de voorzijde en ernaast, maar is wel voor eigen risico.

De entree is een sluis, want je moet door 2 schuifdeuren.
Eenmaal binnen wordt je gastvrij ontvangen en geeft alles een frisse blik.
Bij de receptie had ik gevraagd om een lunchpakket voor de volgende dag en voor na de 2de dag een ontbijt.
Voor het lunchpakket kreeg ik een papier wat ik in moest vullen voor de samenstelling van mijn lunchpakket(uitermate fijn, aangezien je dan weet wat erin komt te zitten).
De receptie is 24/7, evenals de bar(en geloof ook de keuken, maar weet het niet zeker).

Verder zijn er in de open ruimte ook nog 2 kasten waar je eten en drinken uit kan halen, tegen betaling bij de receptie.

Ik had kamer 211.
Er zijn 2 liften aanwezig en er is een trap.
De kamer is standaard voorzien van een 2 persoons bed, bureau, tv en Badkamer cabine.
Meest grote pluspunt is het blok wat op het bureau staat met toegang tot 3 stopcontacten en 2 USB laad poorten.
Misschien door nieuwigheid, maar mijn bed kraakte nogal.
In de badkamercabine de benodigde zaken met als kleine puntjes:
- de verstopte/lage plek van de wc-rol
- de ventilatie van de badkamercabine( die niks van zich liet horen)

De cabine blijft lang vol met damp hangen na het douchen.

Het ontbijt is meer dan voldoende.
Echt ruime keuze en je kan zelf wafels maken of je eigen muesli samen stellen of gaan voor engels ontbijt.

Het uitchecken kan op 2 manieren.
Op de normale manier bij de receptie of je doet je kaart van de kamer in een glazen bak en vertrekt meteen.
Deze bak wordt duidelijk aangegeven met "Fast Check Out"

Datum van verblijf: juli 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Hotel-cmanager, Directeur général van Ibis Hotel Aalst Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juli 2017

Beste Ralph, Hartelijk dank voor je uitgebreide en sympathieke recensie van ons recent gerenoveerde hotel.
Het doet ons plezier dat je een geslaagd verblijf had en onze 24/24 receptie en verschillende parkeerfaciliteiten vermeldt, alsook het lekkere ontbijt en de opties voor het lunchpakket. Wij noteren ook je opmerking over de ventilatie in de douchecabine en zullen dit meteen laten nakijken. Dank voor de nuttige feedback en graag tot een volgende keer.