Word beloond met One Key
Vio.com
Beoordeeld op 6 augustus 2021

Midden in het centrum van Aalst en toch een oase van rust. Ruime kamer met alle faciliteiten, uitgebreid ontbijt en alle aandacht van bekkwaam en vriendelijk personeel. Alles pico bello verzorgd in een warme omgeving.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 17 februari 2020 via mobiele applicatie

Ons ontbijt met de Bongo daar in het hotel genomen op doorreis naar Leuven. Zeer vriendelijke ontvangst, zeer net en lekker ontbijtbuffetten, wordt continu bijgevuld. Sinaasappelsap wordt vers geperst met een machine in de ontbijtzaal, heel tevreden!

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 27 januari 2020

Zalig en stil hotel met ondergrondse parking. Check in was na 24u maar de receptionist hielp ons vlot en vriendelijk. Weinig lawaai van buitenaf. Ontbijt is dik in orde met een hoop keuze. Goede tv waar je ook youtube op kunt kijken.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 27 januari 2020

Dit is wat je van een hotel verwacht. Vriendelijke, snelle en correcte inchecken, nette functionel kamer waar alles werkt. comfortabel bed, prima badkamer, uitgebreid ontbijt waar je met de glimlach ontvangen wordt. Correcte afrekening en snelle check-out

Datum van verblijf: januari 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 13 december 2019

Functionaliteit en design gaan hand in hand in de kamers. Heel fijn ontbijtbuffet, ook voor de vroege vogels, vanaf 6:30. Slaapcomfort is bijgebleven!!
Het hotel biedt een complexloos en kwalitatief verblijf.

Datum van verblijf: december 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken