Travelocity
Orbitz.com
Hotels.com159 US$
Expedia.com159 US$
Beoordeeld op 27 januari 2020

Zalig en stil hotel met ondergrondse parking. Check in was na 24u maar de receptionist hielp ons vlot en vriendelijk. Weinig lawaai van buitenaf. Ontbijt is dik in orde met een hoop keuze. Goede tv waar je ook youtube op kunt kijken.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 27 januari 2020

Dit is wat je van een hotel verwacht. Vriendelijke, snelle en correcte inchecken, nette functionel kamer waar alles werkt. comfortabel bed, prima badkamer, uitgebreid ontbijt waar je met de glimlach ontvangen wordt. Correcte afrekening en snelle check-out

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 13 december 2019

Functionaliteit en design gaan hand in hand in de kamers. Heel fijn ontbijtbuffet, ook voor de vroege vogels, vanaf 6:30. Slaapcomfort is bijgebleven!!
Het hotel biedt een complexloos en kwalitatief verblijf.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 24 november 2019

Supervriendelijke service, iedere keer ik er kom, is alles naar wens .
Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, top hotel, zeker een aanrader voor wie in Aalst moet verblijven. Ideale ligging voor de vele restaurants op de grote markt

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 6 oktober 2019 via mobiele applicatie

Vriendelijke en behulpzame staf. Ruime kamer al werden we gestoord door een continu gebrom (airco, lift,). Uitgebreid en lekker ontbijt met vers fruitsap en zelfs cava. Parking voor faire prijs. Gezellige bar.

Datum van verblijf: oktober 2019