Agoda.com
Eenvoudig en snel boeken
Beoordeeld op 21 april 2019 via mobiele applicatie

Premier Keizershof Hotel behoort tot de categorie echte Best Western hotels. Zakelijk ingesteld. Niet overdadig van luxe maar ruim voldoende om als toerist hier te overnachten. Dit hotel ligt centraal in de stad. 3 minuutjes en je staat midden op het prachtige marktplein.
De kamers zijn ruim, beschikken over een bureau met stoel, een zitje met twee stoelen, een koffiezetapparaat voor zelf een bakkie te doen. Ben je iets ouder dan is het ontbreken van een inloopdouche een minpuntje. Over de rand van het bad stappen om in het bad te kunnen douchen.
De bedden zijn oké, zacht( niet te).
Het ontbijt is praktisch niet zeer uitgebreid, maar voldoende. Je kunt de dag zelfs beginnen met een glaasje champagne.
Overall, zeker aanbevelingswaardig om te boeken.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 14 januari 2019

Vriendelijk onthaal. Mooie, gezellige ontbijtruimte. Ruim aanbod aan brood, koeken, toespijs zowel zoet als hartig, roerei met spek, vers fruitsap, alles netjes afzonderlijk verpakt. Vers fruit, cornflakes, verschillende soorten granola, ... zeker voor elk wat wils. Een zeer geslaagd ontbijt. Ik raad het iedereen aan en wijzelf komen zeker terug!

Minder weergeven

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 7 december 2018 via mobiele applicatie

Super genieten van bongobon ontbijt met bubbels. Vriendelijk onthaal. Mooie verzorgde ontbijtruimte. Ruim aan of brood. Aanbod yoghurts en cornflakes waren aanwezig. Alles netjes verpakt in aparte potjes. Confituur, choco, speculoospasta, etc. Voor mij als foodie en gezondheidsfreak was het aanbod granola en vers fruitsap gewoonweg de max! Mijn hartje maakte vreugdesprongetjes. Mmmmm echte callebaut chocomelk was een surplusje en toch nog ff een pluim aan de kok want jouw roereitjes : zalig! Ik kreeg er maar niet genoeg van! Voor mij was het een geslaagd ontbijt met een dikke duim!

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 26 november 2018

Prima hotel, service en vriendelijkheid van medewerkers. Mooie kamer.Ontbijt was ook niets mis mee, maar de consumptieprijzen in de bar waren bijzonder hoog en daarom niet echt uitdagend om er wat te drinken.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
MarinoB237, Front Office Manager van Keizershof Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 november 2018

Beste,

Enorm bedankt voor deze mooie reactie!
Service en vriendelijkheid zijn toch belangrijke aspecten. We zijn dan ook zeer blij dat u deze heeft ondervonden!

Wij kijken ernaar uit u de volgende keer opnieuw bij ons te kunnen verwelkomen!

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 26 november 2018

Mooi verzorgd Hotel ongeziene aangename ontvangst.Mooie verzorgde kamersDouche op de kamer zeer goedGrote TV prachtig ingericht.Zeer goed ontbijt met bubbelsEchte aanrader op 50m van winkelstraat

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western

Beste Dreamer,

Hartelijk dank voor deze mooie reactie!
We zijn heel tevreden dat u onze inrichting van de kamers apprecieert!

Misschien tot een volgende keer?!😀

Vriendelijke groeten,