“Een echte aanrader prijs kwaliteit”
Beoordeling van De Kapelaan

De Kapelaan
Geclassificeerd als nr. 24 van 140 Restaurants in Aalst
Keukens: Belgisch
1 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Al een paar keer in de week de lunch gegeten. Dit is een zeer prijselijk aanbod. Het aanbevolen voorgerecht of een soepje,
en als hoofdgerecht keuze uit vis, vlees of gevogelte voor de prijs van 17,€. Al de gerechten zijn natuurlijk geen groot volume maar wel voldoende, vers en mooi geserveerd. Het unieke kader en vriendelijke bediening zijn inbegrepen.
Enig minpuntje: voor diegene die tijd hebben om te lunchen wordt het eten te snel opgediend, nog aan het aperitieven en
het voorgerecht wordt al geserveerd.
Hoeft niet altijd duur te zijn, als het maar smaakvol en van kwaliteit getuigd.
Ik hoop dat de overnemers deze formule verderzetten.

Schrijf een beoordeling

26 april 2017 beoordeeld

Niet de "haute cuisine", maar toch de betere brasserie. Al verschillende keren bezocht, en eigenlijk iedere keer tevreden.

25 april 2017 beoordeeld

We zijn op een vrijdagavond het restaurant binnengestapt en hadden geluk om nog een plaatsje te bemachtigen. We hebben een lekkere cocktail van het huis gedronken en hebben hierbij een hapje gekregen dat ook zeer goed was. we hebben kalfsvlees gegeten, dit was zeer lekker en meer dan genoeg. Het is een mooi restaurant, anders ingedeeld dan andere restaurants in Aalst. Een aanrader!

16 april 2017 beoordeeld

Een super mooi kader en geweldig eten. Elk bezoek is steeds weer een voltreffer. Elke keer ontdekken we een ander fijn gerecht

6 april 2017 beoordeeld

Omdat we nog naar een evenement moesten ging de bediening vlotjes, snel en vriendelijk. Diverse gerechten genomen, niks viel tegen. We komen zeker terug om wat uitgebreider te tafelen dan. Aanrader!

Reizigers die De Kapelaan bekeken, bekeken ook

Aalst, Oost-Vlaanderen
Aalst, Oost-Vlaanderen

In De Kapelaan geweest? Deel je ervaringen!