“Lekker en Super vriendelijk”
Beoordeling van Zorba

Zorba
Geclassificeerd als nr. 26 van 160 Restaurants in Aalst
Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
6 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een hoofdgerecht is meer dan genoeg. Grote porties voor grote eters. Dessert kon er helaas niet meer bij.. na al die jaren dus nog steeds onze favoriete Griek.

31 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Al te vaak krijg je bij een meer gekochte producten. Niet bij Zorba, zelf gemaakte inktvis, tarama en tsatziki. Pluim voor de bediening die het bezoek opwaarderen.

29 oktober 2017 beoordeeld

één van ons had een verjaardag te vieren dit op een zondagmiddag achteraan in het "zaaltje" hebben we genoten van het lekkere eten , aangenaam Grieks kader en vriendelijke bediening. aperitiefje met bordje fetta , ieder kon zijn eigen hoofdschotel bestellen en die kwamen ook nagenoeg tegelijkertijd aan. genieten dus.

18 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig Grieks restaurant. Goede vriendelijke bediening. Lekker gegeten. Meze was lekker en lamskorteletjes sappig. Enige minpunt. Zijn gewoon afzakkertje te krijgen bij Griek. Hier niet het geval. Al bij al tevreden en komen zeker nog eens terug.

9 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

wijn : retsina is beneden alle peil. Prijs 22 euro, waarde 3 euro. Foei om zich als restaurant zo te laten kennen. Mezeschotel was maar gewoontjes. Zware achteruitgang.

Reizigers die Zorba bekeken, bekeken ook

Asse, Vlaams-Brabant
Aalst, Oost-Vlaanderen

In Zorba geweest? Deel je ervaringen!