“Vers eerlijk en lekker”
Beoordeling van In de Maeltydt

In de Maeltydt
Geclassificeerd als nr. 17 van 169 Restaurants in Aalst
Keukens: Belgisch, Hedendaags, Internationaal
Meer informatie over het restaurant
Dineropties: Lunch, Reserveringen
Beschrijving: Deze zaak vond zijn oorsprong reeds in 1922 toen de grootouders van de huidige uitbater hier hun alom bekende volkscafe "In Mael" openden.In 2007 werd de zaak heel grondig verbouwd en aangepast aan de moderne noden "In de Maeltydt" was geboren.In de Maeltydt is van bij aanvang de referentie in de wijde omgeving wanneer het aankomt op gezonde en eerlijke voeding.Aangezien de echtgenote van de uitbater bachelor is in de voedings- en dieetleer kunnen de meeste gerechten aangepast worden aan uw noden, allergien en voedingsintoleranties.Hier wordt steevast gewerkt met verse (bio-)producten en alles is er huisbereid.
20 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere eerlijke maaltijden. Alles is vers gemaakt en dat proef je ook. Zeer vriendelijke bediening. Uitgebreide kaart met zeer veel vegetarische en veganistische opties. Goed voor ontbijt, lunch als diner. Eerlijke prijzen voor hoge kwaliteit. Enig minpuntje is dat het iets minder gezellig, handig was ingericht. Akoestiek is ook niet top.

Datum van bezoek: november 2018

14 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De falafel was zeer neutraal en flets van smaak. Ook het bijpassend slaatje was gewoontjes. 13,50€ is bovendien ook zeer prijselijk voor wat je krijgt. Een klein broodje met 5 falafel balletjes.. we zijn niet overtuigd.

Datum van bezoek: oktober 2018
26 september 2018 beoordeeld

deze (woensdagmiddag) telefonisch contact genomen of er nog plaats was voor 4 , de vriendelijke stem aan de andere kant van de lijn bevestigde , dus konden we te voet naar In de Maeltydt.
De moeilijkste eter wou iets met gerookte zalm = prima in orde , oudste zoon wou croque mr x2 = zeer stevige boterhammen , vrouwlief nam de moussaka van groenten en ik ging voor het dagmenu. lekker en voor herhaling vatbaar

Datum van bezoek: september 2018
2 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden een heerlijke gezonde lunch, salade beetje aangepast naar mijn wensen, zeer vriendelijk aangename uitbater, top adresje!

Datum van bezoek: augustus 2018
10 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een paar woord zijn er slechts nodig om deze prima eetgelegenheid te beschrijven: simpel, lekker en vriendelijk.
Geen doordeweekse resto, een plaats van ontmoeten, gezellig samen zijn en lekker en gezond te eten.

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die In de Maeltydt bekeken, bekeken ook

Aalst, Oost-Vlaanderen

In In de Maeltydt geweest? Deel je ervaringen!