“Zeer aangenaam ”

In de Maeltydt
Geclassificeerd als nr. 14 van 157 Restaurants in Aalst
Keukens: Belgisch, Hedendaags, Internationaal
Dineropties: Lunch, Reserveringen
Beschrijving: Deze zaak vond zijn oorsprong reeds in 1922 toen de grootouders van de huidige uitbater hier hun alom bekende volkscafe "In Mael" openden.In 2007 werd de zaak heel grondig verbouwd en aangepast aan de moderne noden "In de Maeltydt" was geboren.In de Maeltydt is van bij aanvang de referentie in de wijde omgeving wanneer het aankomt op gezonde en eerlijke voeding.Aangezien de echtgenote van de uitbater bachelor is in de voedings- en dieetleer kunnen de meeste gerechten aangepast worden aan uw noden, allergien en voedingsintoleranties.Hier wordt steevast gewerkt met verse (bio-)producten en alles is er huisbereid.
2 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden een heerlijke gezonde lunch, salade beetje aangepast naar mijn wensen, zeer vriendelijk aangename uitbater, top adresje!

10 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een paar woord zijn er slechts nodig om deze prima eetgelegenheid te beschrijven: simpel, lekker en vriendelijk.
Geen doordeweekse resto, een plaats van ontmoeten, gezellig samen zijn en lekker en gezond te eten.

8 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De bediening was uitermate vriendelijk en hartelijk. Het was lang geleden dat ik zo beleefd bediend ben geweest.
Het eten was helaas ondermaats. Alles wat te zout en de combinatie was vreemd: gebakken wijting, gebakken krielaardappelen, groenten waren erwten en wortelen en nog iets. De mosterdsaus paste er niet bij.
Spijtig.

9 mei 2018 beoordeeld

Tijdje geleden gaan eten met een middelgrote groep. Ferme tegenvaller omdat we heel lang moesten wachten. We hadden nochtans het aantal gerechten beperkt. Het eten lag bovendien op ons bord gesmeten. Nochtans was de kokkin goedgezind, want ze stond in de keuken rond te kijken en grapjes te maken. Daar was blijkbaar wel tijd voor. Sorry, maar ieder zijn job en mijn gezelschap en ik verwachten binnen een redelijke tijd bediend te worden. Het is niet de eerste keer dat dit gebeurt en een derde kans zal er, helaas, niet komen. Dit is duidelijk een zaak die niet geschikt is voor grote groepen of er geen zin in of kennis van heeft om ook deze borden netjes aan tafel te laten komen.

5 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De reservatie via internet verliep vlot, ik kreeg binnen het uur bevestiging.
Daar we met meer dan 4 personen waren, werd ons gebraagd onze keuzes te beperken tot 4 gerechten.
In onze groep zitten enkele mensen met voedingsallergieën en hoe restaurants hier mee omgaan, zegt veel over hun klantvriendelijkheid.
In de Maeltydt wordt geluisterd naar de klant, zoveel is duidelijk.
De meesten van ons aten de salade met bio-geitenkaas en spekjes. Héérlijk was dat, en ruim voldoende.
Zoals steeds vriendelijke bediening, we keten zeker terug!

Reizigers die In de Maeltydt bekeken, bekeken ook

Aalst, Oost-Vlaanderen

In In de Maeltydt geweest? Deel je ervaringen!