“Om terug te keren”

In de Maeltydt
Geclassificeerd als nr. 10 van 140 Restaurants in Aalst
Keukens: Belgisch, Hedendaags, Internationaal
Dineropties: Lunch, Reserveringen
Beschrijving: Deze zaak vond zijn oorsprong reeds in 1922 toen de grootouders van de huidige uitbater hier hun alom bekende volkscafe "In Mael" openden.In 2007 werd de zaak heel grondig verbouwd en aangepast aan de moderne noden "In de Maeltydt" was geboren.In de Maeltydt is van bij aanvang de referentie in de wijde omgeving wanneer het aankomt op gezonde en eerlijke voeding.Aangezien de echtgenote van de uitbater bachelor is in de voedings- en dieetleer kunnen de meeste gerechten aangepast worden aan uw noden, allergien en voedingsintoleranties.Hier wordt steevast gewerkt met verse (bio-)producten en alles is er huisbereid.
6 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vrijdagse lunch.
Lekker vers, verzorgde presentatie, prettig interieur.
Consumpties zijn beduidend lager geprijsd dan elders.
Dagschotel mag dan misschien net iets hoger geprijsd zijn dan enkele nabije zaken, de versheid lijkt hier het verschil te maken.
Om terug te keren!

Joost M, Manager van In de Maeltydt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 oktober 2017

Hele fijne beoordeling om te lezen.
We zijn inderdaad "iets" duurder in onze lunch, maar we werken inderdaad altijd met krakend verse, artisanale en biologische producten. Die hebben uiteraard hun prijs, maar tegelijk ook maken dat we misschien zelfs goedkoop zijn als we rekening houden met de kwaliteit van de producten en de grootte van onze ecologische voetafdruk. Bij ons geen diepvries, blik, bokaal of voorgeprepareerde gerechten. Alles vers en zo lokaal mogelijk.
Heel leuke en eerlijke beoordeling. Bedankt en tot gauw

Schrijf een beoordeling

2 oktober 2017 beoordeeld

Op aanraden van vrienden hier komen lunchen en we waren aangenaam verrast.

De kaart is voldoende uitgebreid, bediening zeer vriendelijk.
Het eten is van zeer goede kwaliteit en voor ieder wat wils.

Lekkere sappen en biologische dranken.
Gaan hier vaker terugkomen!

1  Bedank A. H

4 september 2017 beoordeeld

Wij gaan ernaartoe regelmatig en nog nooit teleurgesteld geweest.
Liefde voor het goede eten is daar zeer duidelijk.
Ik moet wel zonder gluten, zonder lactose kunnen eten en het is nog nooit een probleem geweest.
Alles is vers gemaakt en als het nodig is, aangepast zodat ik ook kan mee genieten.
Het is goed, eenvoudig, met respect voor de gebruikte ingrediënten (lees “less is more”), gezond, allergie vriendelijk ook met veel biologische of/en lokale producten.
Een aanrader.

25 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Onverwacht terecht gekomen; werkelijk fantastisch !
Heel uitgebreide keuze en unieke gerechten . Enorm huiselijke sfeer en alles duidelijk met liefde gemaakt ...
Veel vegetarische opties , top!

Aanrader en voor herhaling vatbaar .

31 mei 2017 beoordeeld

Aangename sfeer in eenvoudige maar sfeervolle omgeving. Vriendelijke bediening, lekkere, verrassende gerechten met heel wat onverwachte vegetarische varianten.
De Tzai met volkorenpasta en groentjes werd als aanrader gepromoot op de kaart. Als niet-vegetarier was het de eerste keer dat ik zo genoot, en de volgende uren met een voldaan gevoel bleef.
De kok vertelt vol passie over de keuzes van authentieke, verse ingredienten, waardoor het feel-good moment compleet was. Een aanrader!

Reizigers die In de Maeltydt bekeken, bekeken ook

Aalst, Oost-Vlaanderen

In In de Maeltydt geweest? Deel je ervaringen!