“Aangenaam verrast”

In de Maeltydt
Geclassificeerd als nr. 12 van 163 Restaurants in Aalst
Keukens: Belgisch, Hedendaags, Internationaal
Dineropties: Lunch, Reserveringen
Beschrijving: Deze zaak vond zijn oorsprong reeds in 1922 toen de grootouders van de huidige uitbater hier hun alom bekende volkscafe "In Mael" openden.In 2007 werd de zaak heel grondig verbouwd en aangepast aan de moderne noden "In de Maeltydt" was geboren.In de Maeltydt is van bij aanvang de referentie in de wijde omgeving wanneer het aankomt op gezonde en eerlijke voeding.Aangezien de echtgenote van de uitbater bachelor is in de voedings- en dieetleer kunnen de meeste gerechten aangepast worden aan uw noden, allergien en voedingsintoleranties.Hier wordt steevast gewerkt met verse (bio-)producten en alles is er huisbereid.
2 oktober 2017 beoordeeld

Op aanraden van vrienden hier komen lunchen en we waren aangenaam verrast.

De kaart is voldoende uitgebreid, bediening zeer vriendelijk.
Het eten is van zeer goede kwaliteit en voor ieder wat wils.

Lekkere sappen en biologische dranken.
Gaan hier vaker terugkomen!

Datum van bezoek: september 2017
2  Bedank A. H
Joost M, Manager van In de Maeltydt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 oktober 2017

4 september 2017 beoordeeld

Wij gaan ernaartoe regelmatig en nog nooit teleurgesteld geweest.
Liefde voor het goede eten is daar zeer duidelijk.
Ik moet wel zonder gluten, zonder lactose kunnen eten en het is nog nooit een probleem geweest.
Alles is vers gemaakt en als het nodig is, aangepast zodat ik ook kan mee genieten.
Het is goed, eenvoudig, met respect voor de gebruikte ingrediënten (lees “less is more”), gezond, allergie vriendelijk ook met veel biologische of/en lokale producten.
Een aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2017
25 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Onverwacht terecht gekomen; werkelijk fantastisch !
Heel uitgebreide keuze en unieke gerechten . Enorm huiselijke sfeer en alles duidelijk met liefde gemaakt ...
Veel vegetarische opties , top!

Aanrader en voor herhaling vatbaar .

Datum van bezoek: augustus 2017
31 mei 2017 beoordeeld

Aangename sfeer in eenvoudige maar sfeervolle omgeving. Vriendelijke bediening, lekkere, verrassende gerechten met heel wat onverwachte vegetarische varianten.
De Tzai met volkorenpasta en groentjes werd als aanrader gepromoot op de kaart. Als niet-vegetarier was het de eerste keer dat ik zo genoot, en de volgende uren met een voldaan gevoel bleef.
De kok vertelt vol passie over de keuzes van authentieke, verse ingredienten, waardoor het feel-good moment compleet was. Een aanrader!

Datum van bezoek: mei 2017
10 april 2017 beoordeeld

Daar binnen gekomen onverwacht maar heel goed bediend en eenvoudig lekker gegeten!
Je zit er in een heel familiale sfeer en het is er extreem gezellig!

Datum van bezoek: maart 2017
Joost M, Eigenaar van In de Maeltydt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 april 2017

De tevredenheid van de klanten is waar we het voor doen.
Van een snel soepje over salades, pasta's, een vlees- of visgerecht tot een 3-, 4-, 5-, .... gangen dinner, elke klant is voor ons even belangrijk en we trachten iedereen naar zijn wensen te bedienen ... jong, oud, vleeseter, vegetariër, veganist, met of zonder voedselallergie of -intolerantie (1 van onze specialiteiten aangezien Marit, die de keuken coördineert, bachelor in de voedings- en dieetleer is) ... iedereen is bij ons welkom en wij willen jullie dat ook graag laten voelen.
Het doet ons dan ook steeds plezier wanneer we zo'n positieve reacties als deze krijgen.

Reizigers die In de Maeltydt bekeken, bekeken ook

Aalst, Oost-Vlaanderen

In In de Maeltydt geweest? Deel je ervaringen!