“Heerlijk ! ”

In de Maeltydt
Geclassificeerd als nr. 14 van 157 Restaurants in Aalst
Keukens: Belgisch, Hedendaags, Internationaal
Dineropties: Lunch, Reserveringen
Beschrijving: Deze zaak vond zijn oorsprong reeds in 1922 toen de grootouders van de huidige uitbater hier hun alom bekende volkscafe "In Mael" openden.In 2007 werd de zaak heel grondig verbouwd en aangepast aan de moderne noden "In de Maeltydt" was geboren.In de Maeltydt is van bij aanvang de referentie in de wijde omgeving wanneer het aankomt op gezonde en eerlijke voeding.Aangezien de echtgenote van de uitbater bachelor is in de voedings- en dieetleer kunnen de meeste gerechten aangepast worden aan uw noden, allergien en voedingsintoleranties.Hier wordt steevast gewerkt met verse (bio-)producten en alles is er huisbereid.
25 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Onverwacht terecht gekomen; werkelijk fantastisch !
Heel uitgebreide keuze en unieke gerechten . Enorm huiselijke sfeer en alles duidelijk met liefde gemaakt ...
Veel vegetarische opties , top!

Aanrader en voor herhaling vatbaar .

31 mei 2017 beoordeeld

Aangename sfeer in eenvoudige maar sfeervolle omgeving. Vriendelijke bediening, lekkere, verrassende gerechten met heel wat onverwachte vegetarische varianten.
De Tzai met volkorenpasta en groentjes werd als aanrader gepromoot op de kaart. Als niet-vegetarier was het de eerste keer dat ik zo genoot, en de volgende uren met een voldaan gevoel bleef.
De kok vertelt vol passie over de keuzes van authentieke, verse ingredienten, waardoor het feel-good moment compleet was. Een aanrader!

10 april 2017 beoordeeld

Daar binnen gekomen onverwacht maar heel goed bediend en eenvoudig lekker gegeten!
Je zit er in een heel familiale sfeer en het is er extreem gezellig!

Joost M, Eigenaar van In de Maeltydt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 april 2017

De tevredenheid van de klanten is waar we het voor doen.
Van een snel soepje over salades, pasta's, een vlees- of visgerecht tot een 3-, 4-, 5-, .... gangen dinner, elke klant is voor ons even belangrijk en we trachten iedereen naar zijn wensen te bedienen ... jong, oud, vleeseter, vegetariër, veganist, met of zonder voedselallergie of -intolerantie (1 van onze specialiteiten aangezien Marit, die de keuken coördineert, bachelor in de voedings- en dieetleer is) ... iedereen is bij ons welkom en wij willen jullie dat ook graag laten voelen.
Het doet ons dan ook steeds plezier wanneer we zo'n positieve reacties als deze krijgen.

15 februari 2017 beoordeeld

een feestje gehad in de maeltijdt met een vegetarisch menu
opnieuw heel lekker gegeten zoals vorige keer

26 september 2016 beoordeeld

Zeer gemoedelijke en huislijke sfeer, vriendelijke bediening. Variatie in het dagmenu. Ga hier bijna om de 2 weken lunchen, zelden 2 X dezelfde dagmenu gegeten. Gebruik van dagverse biologische producten, ook vegetarisch aanbod. Kortom een lekkere en frisse keuken. Aanrader.

Reizigers die In de Maeltydt bekeken, bekeken ook

Aalst, Oost-Vlaanderen

In In de Maeltydt geweest? Deel je ervaringen!