“Gewoon eenvoudig maar lekker!”
Beoordeling van In de Maeltydt

In de Maeltydt
Geclassificeerd als nr. 14 van 157 Restaurants in Aalst
Keukens: Belgisch, Hedendaags, Internationaal
Dineropties: Lunch, Reserveringen
Beschrijving: Deze zaak vond zijn oorsprong reeds in 1922 toen de grootouders van de huidige uitbater hier hun alom bekende volkscafe "In Mael" openden.In 2007 werd de zaak heel grondig verbouwd en aangepast aan de moderne noden "In de Maeltydt" was geboren.In de Maeltydt is van bij aanvang de referentie in de wijde omgeving wanneer het aankomt op gezonde en eerlijke voeding.Aangezien de echtgenote van de uitbater bachelor is in de voedings- en dieetleer kunnen de meeste gerechten aangepast worden aan uw noden, allergien en voedingsintoleranties.Hier wordt steevast gewerkt met verse (bio-)producten en alles is er huisbereid.
10 april 2017 beoordeeld

Daar binnen gekomen onverwacht maar heel goed bediend en eenvoudig lekker gegeten!
Je zit er in een heel familiale sfeer en het is er extreem gezellig!

Joost M, Eigenaar van In de Maeltydt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 april 2017

De tevredenheid van de klanten is waar we het voor doen.
Van een snel soepje over salades, pasta's, een vlees- of visgerecht tot een 3-, 4-, 5-, .... gangen dinner, elke klant is voor ons even belangrijk en we trachten iedereen naar zijn wensen te bedienen ... jong, oud, vleeseter, vegetariër, veganist, met of zonder voedselallergie of -intolerantie (1 van onze specialiteiten aangezien Marit, die de keuken coördineert, bachelor in de voedings- en dieetleer is) ... iedereen is bij ons welkom en wij willen jullie dat ook graag laten voelen.
Het doet ons dan ook steeds plezier wanneer we zo'n positieve reacties als deze krijgen.

15 februari 2017 beoordeeld

een feestje gehad in de maeltijdt met een vegetarisch menu
opnieuw heel lekker gegeten zoals vorige keer

26 september 2016 beoordeeld

Zeer gemoedelijke en huislijke sfeer, vriendelijke bediening. Variatie in het dagmenu. Ga hier bijna om de 2 weken lunchen, zelden 2 X dezelfde dagmenu gegeten. Gebruik van dagverse biologische producten, ook vegetarisch aanbod. Kortom een lekkere en frisse keuken. Aanrader.

17 september 2016 beoordeeld

Op weg naar Aalst reservatie gemaakt, laatste tafeltje voor 4.
Zeer leuk kader, vlotte ontvangst, ruime keuze, budgetvriendelijk, we kozen elk een verschillend gerecht iedereen was zeer tevreden, de suggestie (van die dag) is zonder meer een aanrader.

26 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zonder voorkennis binnengestapt. Een beetje timide onthaal maar heel vriendelijk. Geen commerciële setting,eerder een hobby maar voldoende professioneel. Vooral gezonde en vele vegetarische schotels. Voldoende keuze. Eten is lekker en ruim voldoende. Grote keuze aan biologische dranken. Lekkere desserten ook. Het heeft onze nieuwsgierigheid geprikkeld om nog andere dingen van de keuken te proberen.
Wel vrij beperkte ruimte. Zeker projs kwaliteit waardig. Aanrader.

Reizigers die In de Maeltydt bekeken, bekeken ook

Aalst, Oost-Vlaanderen

In In de Maeltydt geweest? Deel je ervaringen!