“Een overheerlijk kader om in coronatijden even te vertoeven en op een veilige manier heerlijk te genieten”
Beoordeling van Hostellerie De Biek

Hostellerie De Biek
Geclassificeerd als nr. 5 van 153 Restaurants in Aalst
Keukens: Belgisch, Frans
24 september 2020 beoordeeld

De lunch is echt een aanrader. Zowel de prijs als het aanbod is super. De 26 € voor de Lunch , Hapje + voorgerecht + hoofdschotel zijn meer dan zijn geld waard. Het zijn fijnzinnige juweeltjes van presentatie en smaak. Omdat de Coronamaatregelen er zo goed worden nageleefd ga ik zeker terug. Ook onze vrienden uit onze bubbel vinden het ook een ware ontdekking. Ik zou het niet mogen aanraden want dan wordt het misschien op de middag te druk. Maar de eerlijkheid gebied het mij om het aan te raden. Bedankt Marc om het mij te leren kennen hebben.

Datum van bezoek: september 2020

26 augustus 2020 beoordeeld

Huwelijksfeest op 22 augustus.Fantastisch lekker menu,van topniveau.Echte schilderijtjes met supersmaak,ook de hapjes waren van een hoogstaande kwaliteit.Aangepaste wijnen zijn helaas niet van hetzelfde niveau,maar toch een toprestauratie.Gaan zeker terug.

Datum van bezoek: augustus 2020
17 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere slibtongetjes gegeten en ook zeer ruime portie. Mooi kader en vriendelijke bediening. Een fijne ontdekking in eigen streek.

Datum van bezoek: juli 2020
24 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was enkele jaren geleden maar het was weeral over heerlijk.
Zeer fijn en verzorgd. Heerlijk. Aandacht voor de coronaregels. Vriendelijke bediening ook vanachter het mondmasker. Vooral een juiste prijs kwaliteit verhouding . Goede parking en heerlijk ruim terras. Een aanrader.

Datum van bezoek: juni 2020
3 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit weekend genoten van het 4 gangen menu. De gerechten waren lekker, voldoende en mooi gegarneerd. Ook de bediening was top.

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Hostellerie De Biek bekeken, bekeken ook

Aalst, Oost-Vlaanderen

In Hostellerie De Biek geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.