Priceline
Agoda.com
Eenvoudig en snel boeken
Jos0707
Mol, België
Prima B&B, aan te bevelen.
Beoordeling van B&B Hof Ter Koningen
5,0 van 5 bollen15 feb 2022 beoordeeld
Prima bed and breakfast met 3 kamers op het gelijkvloers, aan te bevelen. Rustig gelegen, Excellent uitgebreid ontbijt met een keuze van verse broodjes en koffiekoeken, goede bedden, fietsen kunnen in de garage.
Datum van verblijf: februari 2022
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Breakfast
  • Lol.travel
6.8 km van B&B Hof Ter Koningen
Meer hotels in Aalst bekijken
Beoordeeld op 11 oktober 2021

Met zekerheid de stilste kamer ooit in geslapen in een heel mooie B&B te Aalst. Gelegen in een doodlopend straatje waardoor de omgevingsgeluiden nihil zijn. Supervriendelijke en behulpzame uitbaters en het ontbijt was lekker, heel uitgebreid en de bediening was top. De kamer ( prinsenkamer ) en badkamer was heel ruim, van alle comfort voorzien en kraaknet. Een B&B zoals het moet zijn met de totale rust als extra troef.

Kamertip: De prinsenkamer was perfect voor 2 personen.
Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 10 maart 2021

Heel mooie en ruime kamer met eigen terras. De grote tuin is zeker een meerwaarde om tot rust te komen. Ook zeer vriendelijke eigenaars die hun werk met veel liefde en plezier doen. Het ontbijt was zeer uitgebreid en super vers. Zeker een aanrader!

Kamertip: De Keizerkamer heeft zicht op de tuin en een privé sauna.
Datum van verblijf: februari 2021
Beoordeeld op 12 oktober 2022