Volledig restitueerbaar voor wo 6 mrt.
Inclusief ontbijt
Volledig restitueerbaar voor vr 8 mrt.
Word beloond met One Key
Volledig restitueerbaar voor vr 8 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 12 mei 2021

Tof en behulpzaam ontvangst dat verder ging over heel het verblijf. Corona gerelateerd tot in de puntjes. Goede ligging, fietsenstalling etc. Kamers en bedden zijn prima in orde. Superlekker avondmaal, evenals ontbijt en lunchpakket. Een echte aanrader. Prijs kwaliteit zeer goed.

Beoordeeld op 11 mei 2021

Ontvangst was aangenaam.
De kamer netjes en het eten zeker een aanrader. Enkel de Chinese soep is heel pikant. Misschien een tip om dat bij het bestellen mee te delen.
Wij waren zeer te vreden en geen negatieve punten te melden.

Beoordeeld op 8 mei 2021

Service is perfect, de mensen zijn super vriendelijk, eten is super lekker en met liefde geserveerd. De kamers zijn ook prachtig en hygiënisch dik in orde. Ligging is ook super, alles is binnen bereik. Dit hotel ga ik zeker aanraden aan mijn vrienden!!

Beoordeeld op 7 maart 2021 via mobiele applicatie

De gastvrijheid was super goed. heel lieve mensen en vriendelijk. de kamer is gezellig en genoeg ruimte om te rusten eten het ontbijt is een 10 op 10 en het avondmaal ook heb je een vraag dan helpen ze u graag verder het is een echte aanrader wij kunnen zeggen das ons hotel als we is willen genieten of er is tussen uit willen zijn en is super goe gelegen. Er is een grote ruime parking achteraan van de stad Aalst. Via een klein gangpad kom je uit aan de voorkant van het hotel. En totaal niet duur voor 24u parkeren ben je max 4€.

Datum van verblijf: maart 2021
Beoordeeld op 6 februari 2021

Super vriendelijk ontvangst, heel behulpzaam! Kamers groot, net. Genoten van dit verblijf. Wanneer ik terug naar Aalst kom zal ik nooit twijfelen om mijn hotel te kiezen. Heel uitgebreid ontbijt gekregen op kamer. Een hotel die ik alleen maar kan aanraden.

Datum van verblijf: februari 2021
Reistype: Reisde alleen