Priceline
eDreams113 US$
Booking.com113 US$
Orbitz.com131 US$
Beoordeeld op 15 december 2020

Top hotel. En wat heerlijk etenterwijl ze pas twee weken een diner kaart hebben . Fijne service en super vriendelijk personeel. En dit alles in corona tijd. Ook het ontbijt is super. Prijs kwaliteits verhouding een 8 !

Datum van verblijf: december 2020
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 11 november 2020

We werden zeer vriendelijk onthaald in moeilijke coronatijden. Het lekkere ontbijt werd gepast geserveerd in de kamer. Voor het avondeten was de dame van de receptie zeer behulpzaam om de take away mogelijkheden mee te geven.

Datum van verblijf: november 2020
Beoordeeld op 7 oktober 2020

De ziel van een oud hotel met toch alle moderne faciliteiten. Gelegen op een steenworp van de Grote Markt, in een sfeervolle laan. Schitterend ontbijt. Warme ontvangst en zeer vriendelijke staff. Top prijs/kwaliteit.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 27 september 2020 via mobiele applicatie

Mooie entrée in statig huis naar receptie en restaurant. Ruime kamers met mooie badkamer, die voorzien is van heerlijke inloopdouche. Ontbijt, bediend aan tafel en conform de corona-maatregelen. Vriendelijke bediening en perfecte prijs-kwaliteit verhouding. Aanrader!!!

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 18 maart 2020

Sfeervol hotel, mooie renovatie, ruime kamer, eigentijdse comfortabele badkamer, professioneel en hartelijk onthaal, lekker ontbijt, en dat alles in hart van Aalst. Parkeren minder evident in de onmiddellijke omgeving.

Datum van verblijf: maart 2020