Volledig restitueerbaar voor wo 27 mrt.
Inclusief ontbijt
Hotels.com
Volledig restitueerbaar voor vr 29 mrt.
Volledig restitueerbaar voor vr 29 mrt.
Beoordeeld op 6 mei 2019 via mobiele applicatie

Echt een heerlijk hotel, maar dat komt ook wel omdat ze hier snappen wat een lekker bed is. Die keiharde bedden daar ben ik niet van. De bar gewoon je biertje pakken lijstje invullen en de volgende dag afrekenen daar hou ik ook van. Dicht bij het centrum dus ideaal. Kamer is schoon netjes verzorgd. Hotel is klassiek en oogt mooi statig in deze buurt, je voelt je hier op je gemak.

Datum van verblijf: mei 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 5 mei 2019

Hotel Royal Astrid heeft een aantal belangrijke troeven: perfecte ligging, vriendelijk personeel, topbediening, lrkkrt eten én mooie & verzorgde kamers! Er is bovendien een goeie connectie met een aantal verbindingswegen en een grote parking om de hoek, hetgeen het verblijf nog aangenamer maakt. Het ontbijt is bovendien tip top in orde! Het is, kortom, de perfecte plek om te verblijven!

Beoordeeld op 25 april 2019

Ruim, licht appartement. Het appartement was niet echt schoon bij aankomst (stoffig) en de afwerking is slordig. Het ontbijt was matig. Het hotel beschikt niet over een parkeerplaats en het bij behorende restaurant en terras waren gesloten.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Beoordeeld op 23 april 2019 via mobiele applicatie

Prachtige trouw gehad in de Royal Astrid! Supermooie decoratie en inrichting die zorgde voor een gezellige sfeer! Ontvangst en bediening was tip top in orde! De overnachting was zeer aangenaam! Mooie ruime kamers, kortom niets op aan te merken!

Wij komen zeker terug!

Charlotte

Reistype: Reisde met vrienden
Beoordeeld op 21 april 2019 via mobiele applicatie

De royal Astrid zorgde voor een feest dat tot in de puntjes in orde was! Lekkere catering, vriendelijk personeel, dille ambiance in een mooi vernieuwd interieur! Het was superhandig dat je na het feest in het hotel kon blijven slapen in een verzorgde en rustige kamer. 's Ochtends hebben we met de hele bende nog kunnen genieten van een uitgebreid ontbijt met hele lekkere pistolets en vers fruit! Aanrader!!!!

Reistype: Reisde met vrienden