“Een leuk adresje in Aalst”

DPDK - De Prins drinkt koffie
Geclassificeerd als nr. 18 van 156 Restaurants in Aalst
30 juli 2018 beoordeeld

Een leuk adresje in Aalst voor een heerlijke kop koffie met of zonder iets extra's. Vriendelijke bediening en aangenaam kader. Zeker een bezoekje waard!

18 mei 2018 beoordeeld

Super hippe koffiebar om even in de namiddag een koffie te gaan drinken al dan niet vergezeld van een lekker dessert. Bediening is heel vriendelijk.

Enige minpuntje is de grootte van de zaak, ze is vlug volzet.

29 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier al meerdere keren geweest en gaan steeds gelukkig terug naar huis . Gezellig ingericht, de uitbaters zijn heel vriendelijk en alles is even lekker. De koffie, chocomelk, taart en ook het gezonde ontbijt met granola. (njam!)
Wij gaan zeker nog terug!

26 december 2017 beoordeeld

Het bezoek aan de markt hebben we hier met een smaakexplosie afgesloten. Heerlijke variaties van koffie's die ze serveren met aangenaam en vriendelijke personeel. we hebben een lekkere capucinno met crunch van malterses met karamel gedronken mmm

8 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig interieur, toffe uitbaters, uitgebreide kaart, zalig lekkere taarten en ontbijt en een barista die spontaan een glimlach op je gezicht tovert .

Reizigers die DPDK - De Prins drinkt koffie bekeken, bekeken ook

Aalst, Oost-Vlaanderen

In DPDK - De Prins drinkt koffie geweest? Deel je ervaringen!