Koen B
Lommel, België

Per accident hier geraakt

Beoordeling van NE5T Hotel & Spa
5,0 van 5 bollen3 dec 2017 beoordeeldvia mobiele applicatie
Super hotel met alleen Suites boven aan de citadel van Namen. Super leuke grote kamers. Zalig stil en perfect uitgerust.
Eten kan je alleen op de kamer maar hoe. Echt lekker.
Alleen vreemd dat er smorgens niemand was. De eigenaar gebeld en die was ook verrast. Even later waren de mensen er. Maar echt een super hotel waar je zeker opnieuw naar toe moet gaan.

10 ptn !!!!!
Datum van verblijf: december 2017
Reistype: Bezocht voor zaken
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Mercure
Exterior
5.0 km van NE5T Hotel & Spa
Meer hotels in Namen bekijken
Beoordeeld op 19 november 2017 via mobiele applicatie

Zeer goed ontvangen bij aankomst met begeleiding en uitleg in de suite
Hedendaagse ingerichte suite met open haard in de slaapkamer
Ontbijt met regionale producten uiterst verzorgt tot in de puntjes met een vrolijke bediening

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 31 augustus 2017 via mobiele applicatie

Heerlijk rustige ligging, heerlijke ruime kamer met machtig zicht (kamer duiventil), heerlijk en eerlijk ontbijt, heerlijke attente bediening, heerlijk dus en nog meer. Om naar terug te keren terwijl je er nog bent.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 4 april 2016

Wij waren er afgelopen weekend en genoten een verblijf die ons nog lang zal bijblijven! Dit is een fantastische plek, ideaal om er als koppel eens tussenuit te muizen. Prachtige kamers, attentvolle & charmante service, diner & ontbijt met topprodukten, super kader, uitstekende welness ... Enfin een absolute topper voor met twee!

Datum van verblijf: april 2016
Beoordeeld op 20 augustus 2015

Hier word je al vorst ontvangen en verwend op het hoogste niveau
Prachtige locatie in de heuvels van Namen
Een Bastide waar 10 jaar aan gebouwd is en nu sinds twee jaar open
Het hotel is werkelijk prachtig in een vrij unieke bouwstijl met alle denkbare voorziening.
De SPA biedt werkelijk alles en straalt heerlijke luxe uit.
We hebben er heerlijk buiten gedineerd.
De suite was gewoon af met weer al het denkbare aanwezig, waaronder een Haestens bed uit de hogere klasse.
Voor ons was het een 10+

Kamertip: Alle kamers zijn perfect
Datum van verblijf: augustus 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 27 juli 2015

Wij verbleven in juli 2015 in de suite terrasse.
Het hotel is een pareltje, rustige gelegen kn een residentiële omgeving, perfect onderhouden. Het was een prachtige zomerdag, zodat we konden genieten aan het mooie buitenzwembad. Er werden direct stoelen bij gezet, extra tafeltje gebracht. Er werd ons een lekkere rosé wijn voorgesteld, in een ijsemmer, met vers gesneden ibericoham, enz...
De welnessruimte is prachtig ingericht onder gerestaureerde gewelven, zeer indrukwekkend.
Onze suite was zeer ruim, modern en mooi ingericht. Bij aankomst werd ons een diner voorgesteld dat later in de kamer geserveerd kon worden.
We konden kiezen wanneer we aten en hebben genoten van een lekker drie gangen menu, mooi gepresenteerd.
In de suite staat een moderne keuken, met een grote koelkast met artisanale producten. Heel lekker streekbier stond er o.a. in, met bijpassende glazen.
Ik durf toegeven dat ik een verwende mens ben. Wij hebben al in verschillende 5-sterren hotels gelogeerd dus ik val niet omver van een beetje luxe of vriendelijke service.
Er is altijd wel een minpuntje, maar hier heb ik werkelijk niets op aan te merken.
De broodjes die bij het voorgerecht geserveerd werden, waren artisenaal, warm en zo lekker dat we ze helemaal op hadden. Ik ging ervan uit dat we dit zouden moeten bij vragen, maar bij het hoofdgerecht werden ineens nieuwe warme broodjes geserveerd.
Tot onze spijt moesten we de volgende dag vroeg vertrekken en hadden we geen tijd voor ontbijt. We kregen echter heerlijke croissants mee voor onderweg en 2 vruchtennectars (geen gewone sapjes, echt geweldig lekker spul).
Het lijken misschien banale voorbeelden: vers gesneden ham, warme broodjes, artisanaal biertje, lekker drankje voor onderweg,...
Maar wat ik probeer uit te leggen, is dat het hele plaatje van Ne5t klopt. Helemaal. En dat maak je niet zo snel mee.

Datum van verblijf: juli 2015