Word beloond met One Key
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 23 augustus 2020

Eenvoudig hotel, kamers werden vernieuwd maar missen sfeer. Oude gangen, stokoude onbetrouwbare lift. Eetzaal zeer ouderwets. Personeel deed zijn best, maar bijvoorbeeld het ontbijtbuffet was niet coronaproof. Tafels werden onvoldoende gereinigd tussen twee gasten.

Datum van verblijf: augustus 2020
vincent HORGNIES, Directeur général van Grand Hotel de Flandre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2020

Beste Mevrouw, Meneer,
Bedankt voor U reactie op de TripAdvisor-website.
Al onze kamers zijn gerestaureerd en voorzien van airconditioning, een kleine (lege) koelkast, een kluisje, een welkomstpakket met thee-koffieketel, een dubbel raam om externe overlast zoveel mogelijk te beperken, een hoekje kantoor, gratis wifi, ...
Er worden renovatie- en uitbreidingswerken overwogen voor de ontbijtzaal, gangen, lift, ...
Alle veiligheidsmaatregelen zijn genomen om de verspreiding van het virus tegen te gaan. We zetten maximaal individuele porties op het buffet, de tafels worden na elke klant gedesinfecteerd, de knoppen van de sapmachines, ... worden regelmatig gedesinfecteerd, ...
We hopen U weer te zien in het Grand Hôtel de Flandre, tijdens een toekomstig verblijf in Namen.

Beoordeeld op 6 november 2019 via mobiele applicatie

Dit is een eenvoudig hotel met kleine verzorgde kamers. Alles is zeer netjes. Het personeel id zeer vriendelijk en is perfect 3 talig. Het ontbijt is ook eenvoudig. Wordt na negen uur niet meer aangevuld. De
Ligging id heel centraal recht tegenover het station en pam naast de winkelstraten

Datum van verblijf: september 2019
Reistype: Reisde alleen
vincent H, Directeur général van Grand Hotel de Flandre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 november 2019

Beste Mevrouw,
Dank U voor Uw reactie op de Tripadvisor website na Uw verblijf in ons etablissement.
We stellen verschillende categorieën kamers voor, om een maximum aan verzoeken van onze klanten te kunnen beantwoorden (voor of achter, met bad of douche, ...). Al deze zijn gerestaureerd en hebben een kleine koelkast (leeg), een kluis, gratis wifi, een welkomstpakket met thee-koffie-waterkoker, een dubbel raam om de overlast op zijn best te verminderen, ...
Ik zal Uw gevoelens doorgeven aan het personeel.
Ons ontbijt wordt geserveerd tussen 6.30 en 10.00 uur in de vorm van een continentaal buffet en omvat onder andere gegrild spek, roerei, gekookte gekookte eieren, yoghurt of fruit, detox water , thee en koffie (inclusief een Nespresso-apparaat voor koffieliefhebbers), kaas en ham, een selectie zoete deegwaren die in het hotel worden gekookt, vruchtensap, vers fruit of in Macedonië, ....
Wij zijn gevestigd 100m. van het stadscentrum, waardoor U gemakkelijk toegang heeft tot het hotel, winkels, restaurants en verschillende toeristische punten van Namen.
We zouden het fijn vinden U weer te zien in het Grand Hotel de Flandre, tijdens een toekomstig verblijf in Namen.

Beoordeeld op 7 augustus 2019

Hotel biedt enkel continentaal buffet aan met weinig keuze vlees, kaas. Personeel heeft behulpzaam en vriendelijk. Kamer en badkamer netjes. Gelegen bij het station, maar geen hinder van lawaai ondervonden.

Datum van verblijf: augustus 2019
vincent H, Directeur général van Grand Hotel de Flandre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 augustus 2019

Beste Mevrow, Meneer,
Bedankt voor Uw reactie op de TripAdvisor-website.
Ons ontbijt wordt geserveerd in de vorm van een continentaal buffet, het omvat onder andere gegrild spek, roerei, een keuze uit jam en beleg, vleeswaren (kaas, ham, Camembert, smeerbare kaas, ...), yoghurt met fruit of natuur, vruchtensap, Weens gebak gekookt in het hotel, thee-koffie, ...
Ik zal Uw gevoelens doorgeven aan het personeel.
Wij zijn gelegen tegenover het treinstation van Namen, waardoor U gemakkelijk toegang heeft tot het hotel.
Al onze kamers zijn gerestaureerd en hebben een dubbel raam om externe overlast te verminderen, een welkomstpakket met thee-koffie-waterkoker, een kluis, gratis wifi, gratis WiFi, ...
We hopen U weer te zien in het Grand Hotel de Flandre, tijdens een toekomstig verblijf in Namen.

Beoordeeld op 3 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wij hadden grote luxe kamers aan voorzijde, de receptie spreekt Nederlands en is zeer behulpzaam, auto kan in parkeergarage Leopold op 100 m afstand, en achter hotel het centrum met genoeg winkels en restaurants.
Kamers waren schoon en geluiddicht.
Goed ontbijt, kortom wat ons betreft : helemaal goed!

Datum van verblijf: augustus 2019

Beste Mevrouw, Meneer,
Bedankt voor Uw reactie op de TripAdvisor-website.
Ik ben blij te lezen dat Uw verblijf goed is verlopen en dat het aan Uw verwachtingen heeft voldaan.
We bieden verschillende categorieën kamers om aan een maximaal aantal verzoeken van onze klanten te voldoen.
Ik zal Uw gevoelens doorgeven aan het personeel.
We hebben een tariefovereenkomst met de openbare parking "Q-Park Leopold" op 250m. van het hotel, het wordt voorgesteld voor de prijs van 9 € / 24 uur.
Wij zijn gevestigd op 100m. van het stadscentrum, dat gemakkelijke toegang biedt tot restaurants, winkels en verschillende toeristische bezienswaardigheden van Namen.
Al onze kamers zijn gerestaureerd en voorzien van airconditioning, een dubbel raam om externe overlast te verminderen, een welkomstpakket met thee-koffie-waterkoker, gratis wifi, ...
Ons ontbijt wordt geserveerd in de vorm van een continentaal buffet, het omvat onder andere gegrild spek, roerei, een keuze uit jam en beleg, vleeswaren, fruityoghurt of natuur, vruchtensap, gebak gekookt in het hotel, thee-koffie, ...

Beoordeeld op 7 december 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel heeft duidelijk zijn tijd gehad. Vriendelijk personeel, dat wel. Maar het hotel is niet rookvrij en dus stinkt het verschrikkelijk in de kamer. De stationsbuurt in Namen leek mij ook niet de meest aangene buurt om ‘s avonds vb nog iets te gaan eten.

Datum van verblijf: december 2018
Reistype: Reisde voor zaken
vincent H, Directeur général van Grand Hotel de Flandre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 december 2018

Beste David L.,
Bedankt voor U reactie op de TripAdvisor-website.
Het spijt me te zien dat Uw verblijf niet aan Uw verwachtingen voldeed. Excuseer ons alsjeblieft!
Ons hotel opende zijn deuren in 1910, het is een vrijwillige keuze om de stijl van de tijd bij onze ingang en in de receptie te houden. Al onze kamers zijn echter gerestaureerd en beschikken over airconditioning, een kleine koelkast, een kluis, een welkomstpakket met thee en koffie, ...
Ik zal U gevoelens doorgeven aan het personeel.
Helaas, als gasten eenmaal hun kamer in bezit hebben genomen, is het moeilijk voor ons om te raden wat ze daar doen en of ze de concords voor de niet-rokenkamers inhalen. Kom gerust terug naar de 24-uurs receptie, of een receptionist verandert graag van kamer (als de beschikbaarheid dit toelaat).
Wij zijn gelegen op 100m. vanuit het centrum, dat gemakkelijke toegang biedt tot restaurants, snacks en bars, evenals de verschillende toeristische punten van Namen.
De stad Namen werkt in het stationsgebied om het verkeer te verbeteren en de straten aan de voorkant van het hotel te moderniseren.
We hopen de kans te hebben om U weer te zien in het Grand Hotel de Flandre, tijdens een toekomstig verblijf in Namen.