Word beloond met One Key
Agoda.com
Geen boekingstoeslagen
Beoordeeld op 6 november 2019 via mobiele applicatie

Dit is een eenvoudig hotel met kleine verzorgde kamers. Alles is zeer netjes. Het personeel id zeer vriendelijk en is perfect 3 talig. Het ontbijt is ook eenvoudig. Wordt na negen uur niet meer aangevuld. De
Ligging id heel centraal recht tegenover het station en pam naast de winkelstraten

Datum van verblijf: september 2019
Reistype: Reisde alleen
vincent H, Directeur général van Grand Hotel de Flandre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 november 2019

Beste Mevrouw,
Dank U voor Uw reactie op de Tripadvisor website na Uw verblijf in ons etablissement.
We stellen verschillende categorieën kamers voor, om een maximum aan verzoeken van onze klanten te kunnen beantwoorden (voor of achter, met bad of douche, ...). Al deze zijn gerestaureerd en hebben een kleine koelkast (leeg), een kluis, gratis wifi, een welkomstpakket met thee-koffie-waterkoker, een dubbel raam om de overlast op zijn best te verminderen, ...
Ik zal Uw gevoelens doorgeven aan het personeel.
Ons ontbijt wordt geserveerd tussen 6.30 en 10.00 uur in de vorm van een continentaal buffet en omvat onder andere gegrild spek, roerei, gekookte gekookte eieren, yoghurt of fruit, detox water , thee en koffie (inclusief een Nespresso-apparaat voor koffieliefhebbers), kaas en ham, een selectie zoete deegwaren die in het hotel worden gekookt, vruchtensap, vers fruit of in Macedonië, ....
Wij zijn gevestigd 100m. van het stadscentrum, waardoor U gemakkelijk toegang heeft tot het hotel, winkels, restaurants en verschillende toeristische punten van Namen.
We zouden het fijn vinden U weer te zien in het Grand Hotel de Flandre, tijdens een toekomstig verblijf in Namen.

Beoordeeld op 7 augustus 2019

Hotel biedt enkel continentaal buffet aan met weinig keuze vlees, kaas. Personeel heeft behulpzaam en vriendelijk. Kamer en badkamer netjes. Gelegen bij het station, maar geen hinder van lawaai ondervonden.

Datum van verblijf: augustus 2019
vincent H, Directeur général van Grand Hotel de Flandre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 augustus 2019

Beste Mevrow, Meneer,
Bedankt voor Uw reactie op de TripAdvisor-website.
Ons ontbijt wordt geserveerd in de vorm van een continentaal buffet, het omvat onder andere gegrild spek, roerei, een keuze uit jam en beleg, vleeswaren (kaas, ham, Camembert, smeerbare kaas, ...), yoghurt met fruit of natuur, vruchtensap, Weens gebak gekookt in het hotel, thee-koffie, ...
Ik zal Uw gevoelens doorgeven aan het personeel.
Wij zijn gelegen tegenover het treinstation van Namen, waardoor U gemakkelijk toegang heeft tot het hotel.
Al onze kamers zijn gerestaureerd en hebben een dubbel raam om externe overlast te verminderen, een welkomstpakket met thee-koffie-waterkoker, een kluis, gratis wifi, gratis WiFi, ...
We hopen U weer te zien in het Grand Hotel de Flandre, tijdens een toekomstig verblijf in Namen.

Beoordeeld op 3 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wij hadden grote luxe kamers aan voorzijde, de receptie spreekt Nederlands en is zeer behulpzaam, auto kan in parkeergarage Leopold op 100 m afstand, en achter hotel het centrum met genoeg winkels en restaurants.
Kamers waren schoon en geluiddicht.
Goed ontbijt, kortom wat ons betreft : helemaal goed!

Datum van verblijf: augustus 2019

Beste Mevrouw, Meneer,
Bedankt voor Uw reactie op de TripAdvisor-website.
Ik ben blij te lezen dat Uw verblijf goed is verlopen en dat het aan Uw verwachtingen heeft voldaan.
We bieden verschillende categorieën kamers om aan een maximaal aantal verzoeken van onze klanten te voldoen.
Ik zal Uw gevoelens doorgeven aan het personeel.
We hebben een tariefovereenkomst met de openbare parking "Q-Park Leopold" op 250m. van het hotel, het wordt voorgesteld voor de prijs van 9 € / 24 uur.
Wij zijn gevestigd op 100m. van het stadscentrum, dat gemakkelijke toegang biedt tot restaurants, winkels en verschillende toeristische bezienswaardigheden van Namen.
Al onze kamers zijn gerestaureerd en voorzien van airconditioning, een dubbel raam om externe overlast te verminderen, een welkomstpakket met thee-koffie-waterkoker, gratis wifi, ...
Ons ontbijt wordt geserveerd in de vorm van een continentaal buffet, het omvat onder andere gegrild spek, roerei, een keuze uit jam en beleg, vleeswaren, fruityoghurt of natuur, vruchtensap, gebak gekookt in het hotel, thee-koffie, ...

Beoordeeld op 7 december 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel heeft duidelijk zijn tijd gehad. Vriendelijk personeel, dat wel. Maar het hotel is niet rookvrij en dus stinkt het verschrikkelijk in de kamer. De stationsbuurt in Namen leek mij ook niet de meest aangene buurt om ‘s avonds vb nog iets te gaan eten.

Datum van verblijf: december 2018
Reistype: Reisde voor zaken
vincent H, Directeur général van Grand Hotel de Flandre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 december 2018

Beste David L.,
Bedankt voor U reactie op de TripAdvisor-website.
Het spijt me te zien dat Uw verblijf niet aan Uw verwachtingen voldeed. Excuseer ons alsjeblieft!
Ons hotel opende zijn deuren in 1910, het is een vrijwillige keuze om de stijl van de tijd bij onze ingang en in de receptie te houden. Al onze kamers zijn echter gerestaureerd en beschikken over airconditioning, een kleine koelkast, een kluis, een welkomstpakket met thee en koffie, ...
Ik zal U gevoelens doorgeven aan het personeel.
Helaas, als gasten eenmaal hun kamer in bezit hebben genomen, is het moeilijk voor ons om te raden wat ze daar doen en of ze de concords voor de niet-rokenkamers inhalen. Kom gerust terug naar de 24-uurs receptie, of een receptionist verandert graag van kamer (als de beschikbaarheid dit toelaat).
Wij zijn gelegen op 100m. vanuit het centrum, dat gemakkelijke toegang biedt tot restaurants, snacks en bars, evenals de verschillende toeristische punten van Namen.
De stad Namen werkt in het stationsgebied om het verkeer te verbeteren en de straten aan de voorkant van het hotel te moderniseren.
We hopen de kans te hebben om U weer te zien in het Grand Hotel de Flandre, tijdens een toekomstig verblijf in Namen.

Beoordeeld op 10 januari 2018

Makkel ereikbaar met de trein, hotel ligt vlak tegenover het station zonder dat je er geluidshinder van ondervindt. Ontbijt was OK, je kan je bagage in bewaring geven de dag van vertrek, goede matras.
MAAR...
De positieve punten worden totaal overschaduwd door de negatieve punten. Bij aankomst werd beweerd dat onze reservatie zonder ontbijt was, wat niet het geval was. We hadden hierover reeds via mail gecorrespondeerd met de verantwoordelijke van de receptie en konden zijn antwoord, waarin stond dat ontbijt zonder extra kosten toegevoegd werd aan onze reservatie, zwart op wit voorleggen. Het hotel afficheert de 4 landstalen te spreken. Helaas verstond de receptioniste geen woord Nederlands en begreep ze dus niet wat er in de mail van haar verantwoordelijke stond. De volgende morgen de verantwoordelijke in kwestie hierop aangesproken die beweerde dat er een bug was bij booking en dat we dus toch moesten betalen, wat we uiteraard niet deden. Het lijkt me logisch dat klanten hier niet voor moeten opdraaien. De banner 'inclusief ontbijt' bleek bij vertrek trouwens nog steeds op booking.com te staan. In plaats van ons te bedanken om hen te wijzen op deze schijnbaar foutieve informatie die ze zelf nog niet hadden opgemerkt, dreigde hij ermee mijn creditcard te debiteren. We boekten een rookvrije kamer maar het hotel tolereert dat er gerookt wordt in de gangen. De rook kwam dan ook de kamer binnen met een slechte nachtrust en een stinkende kamer tot gevolg. Ook de inkomhal en de gangen ruiken muf en naar sigaretten. Er was geen douchegel, shampoo, ... in de kamer aanwezig, hier moest expliciet om gevraagd worden. De wifi werkt niet in de ontbijtruimte. We hebben ons hier totaal niet welkom gevoeld, ze gaven ons het gevoel lastige klanten te zijn terwijl de discussies met het personeel niet nodig waren geweest als er hier een professionele receptie had gewerkt die geen leugens vertelde. Hier komen we nooit meer en zal het iedereen afraden!

Datum van verblijf: januari 2018
vincent H, Directeur général van Grand Hotel de Flandre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 januari 2018

Beste Mevrouw, Dank U voor Uw reactie op de site van Tripadvisor. Wij zijn gelegen tegenover het treinstation van Namen, waardoor u gemakkelijk toegang heeft tot het hotel. Al onze kamers zijn gerenoveerd en hebben een dubbel raam om de externe overlast tot een minimum te beperken. Ons ontbijt wordt als een continentaal buffet geserveerd, inclusief geroosterd spek, selectie van fruit, verschillende soorten ter plaatse gebakken gebakjes, roereieren, natuurlijke yoghurt, ... evenals Nespresso-koffie We bieden onze gasten een gratis bagageservice, zodat u van het stadscentrum kunt genieten zonder Uw bagage te moeten dragen. Alle receptionisten doen hun best om de klanten in hun taal te kunnen beantwoorden. Een van mijn receptionisten spreekt echter niet perfect Nederlands. Daarvoor onze excuses. Wij bieden rokers en niet-rokers kamers aan om te kunnen voldoen aan de eisen van al onze gasten, maar roken is niet toegestaan in de gangen. Onze receptie staat 24u/24 tot uw beschikking om deze problemen op te lossen (zelfs U van kamer wisselen in het geval het onmogelijk zou zijn om deze op te lossen). In de badkamer hebt U 2 zeepjes op de gootsteen en een douchegel dispenser en shampoo in de douche / bad. Ons wifi-netwerk werd onlangs gecontroleerd en werkt perfect in het hele hotel, in de ontbijtzaal inbegrepen. Wat Uw negatieve punten betreft, zullen we deze heel snel verduidelijken ... U wist heel goed dat uw reservering NIET INCLUSIEF ontbijt was, omdat deze degelijk op Uw reserveringsbevestiging stond, evenals op de reservering die U de dag na Uw aankomst werd getoond door onze Front Office Manager (FOM). Voor alle zekerheid belde onze FOM op zaterdagochtend naar Booking.com (website waar U de reservering hebt gedaan). Booking.com bevestigden hem dat U geen recht had op ontbijt. Ze boden dus het volgende aan : dat U Uw reserveringsbewijs INCLUSIEF ONTBIJT aan de kamerprijs alsook de rekening van het hotel naar Booking.com zou sturen. Deze zouden dan vervolgens terugbetaald worden (na onderzoek en mits dat waar zou blijken). Dingen die U niet kunt doen daar U een foto hebt gemaakt met Uw mobiele telefoon van een hoek van de boekingspagina die verschillende prijzen aanbood, waaronder één met ontbijt inbegrepen, een tarief dat U NIET hebt geselecteerd omdat U een goedkoper tarief met een vooruitbetaling koos. Wij willen U ook meedelen dat uw creditcard in rekening is gebracht voor het ontbijt. Wij hopen dat eenieder zal zien in hoeverre u dit allemaal duidelijk verkeerd hebt aangepakt, en in hoeverre dit belachelijk is. Laten we nu afsluiten met een zeer realistisch punt : we hopen, net zoals U, dat we U tijdens Uw volgend bezoek aan Namen niet meer ontmoeten in het Grand hotel de Flandre.