Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Priceline
Booking.com
ZenHotels.com
€ 121
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (176)
Beoordelingen filteren
176 resultaten
Waardering van reizigers
97
51
20
6
2
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
97
51
20
6
2
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 176 beoordelingen
Beoordeeld op 28 mei 2022

Mijn oma en ik bezochten het hotel voor haar verjaardag. We hadden een heel leuke ervaring! De televisie op onze kamer werkte niet, we belden de receptie en binnen de 5 minuten stond er iemand aan onze deur. Er was een probleem met de tv die hij niet kon oplossen, hij bood ons meteen een andere kamer aan. Zeer vriendelijk personeel!!
We aten in het restaurant, waar ook zeer vriendelijk personeel aan het werk was. Ze bezorgden ons een leuke avond toe met zeer lekker eten! We komen hier zeker nog terug ! 😊

Datum van verblijf: mei 2022
Reistype: Reisde met familie
Bedank Oneishaslambrouck
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, General Manager van Chateau de Namur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juni 2022
Google-vertaling

Dear Guest,
Thanks for your review about our hotel.

We feel very rewarded by your kind comments about our team. We apologise for the issue in your room, thank you for notifying us of this and allowing us the opportunity to put this right for you.

We hope to welcome you back again.
Best wishes,

Cédric VANDERVAEREN, Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 mei 2022 via mobiele applicatie

Mooi hotel op een mooie plaats. Het ligt niet echt gunstig als je ‘s avonds ergens anders wilt eten, maar dat is logisch voor een kasteel wat boven op een heuvel ligt. Wij hadden een junior suite op de tweede verdieping op een van de hoeken van het gebouw. Wij verbleven er 4 nachten en besloten de eerste avond en de laatste avond in het chateau te dineren. We waren verbaasd dat er in een Belgisch hotel in onze junior suite met twee tv’s niet een Nederlands-/Vlaamstalige zender op die tv’s te vinden was. Natuurlijk vandaag de dag geen probleem omdat iedereen op zijn portable PC/iPad via de WiFi elke zender kan bekijken. Helaas deed ook de WiFi het niet op onze kamer. Wij zaten duidelijk buiten het bereik van de WiFi die verder in het hotel wel werkte. Bij het diner bleek dat er uitsluitend een menu was waarbij je per gang uit 3 alternatieven kon kiezen. Het menu was relatief goedkoop en dat was goed te merken. Het was matig van smaak. De bediening was bedroevend slecht en zeer onervaren. De duurste fles wijn gekocht en deze was al open voordat toen de bediening bij onze tafel kwam. De glazen werden zo vol geschonken dat ik bijna een rietje gevraagd heb. De ober nam de fles wijn (elke keer) weer mee naar een centrale tafel. Elke keer als je een of twee slokken gedronken had werd het glas weer tot de rand gevuld. De derde keer heb ik de ober weggestuurd en gezegd dat ik hem wel zou roepen als ik weer wijn wilde. [Ik heb geen idee of het onkunde was of dat men de consumptie op wilde voeren] Op de tafel naast ons werd eten geserveerd wat helemaal niet op het menu stond. De vierde avond hadden we ook al gereserveerd en dus zijn we ook gegaan. Vooraf weer gevraagd of we alleen van het(zelfde) menu konden kiezen en dat werd bevestigd. Wij plaatsten de opmerking dat het ons was opgevallen dat twee andere gasten wel degelijk afwijkend gegeten hadden. Daarop kregen we bezoek van de gerant. Die stelde dat hij wel aan de keuken kon vragen of we water anders konden krijgen, maar iedereen kreeg alleen maar keuze uit dit menu. Verder zei hij letterlijk: “Het is toch pas de tweede avond dat u hier dineert en elke gang biedt 3 keuzen dus ? Kwam best onvriendelijk over. Wij hebben maar weer een keuze uit het menu gemaakt en dezelfde fles wijn. Het ging beter met de wijn. Ander ober en deze schonk veel minder in en bovendien werd de fles maast ons geplaatst. Kort nadat wij waren gaan zitten kwam er een ander stel binnen die met groot enthousiasme ontvangen werd en wij namen aan die die er vaker kwamen. Deze mensen hebben geen menu gezien en kregen 3 afwijkende gangen die geen van allen op het menu stonden. Erg onsympathiek. Het ontbijt (tot 10.00 uur) was elke dag regelrecht een chaos. Het was grotendeels een buffet en een los kookstel waar iemand een eitje kon bereiden voor de gasten. Natuurlijk komen, zeker in het weekend, de meeste gasten tussen 08.45 en 09.30 uur binnen om te ontbijten. Het is een groot hotel met best wat kamers. De eibereider werd natuurlijk overvraagd en is ook twee van de vier ochtenden weggelopen. Je kunt geen plak ham pakken of een plak kaas omdat men bakjes heeft met twee verschillende worsten en twee verschillende kazen. Maar dat neemt te veel ruimte in en als er 10 gasten binnen komen binnen de 10 minuten is het op en geen personeel om het aan te vullen. Koffie en heet water (thee) wordt aan tafel geserveerd in principe samen met een glas jus d’ orange. Op zondag liep in onze ontbijtruimte (er waren er twee) 1 persoon die voor de koffie en thee moest zorgen en alles aan moest vullen. Het liep natuurlijk helemaal uit de hand en niemand heeft jus d’ orange gehad en veel klachten dat alles op was. Tussen 09.30 uur en 09.45 kwamen er elke ochtend ineens meer bedienden, voornamelijk om te helpen opruimen. Waarom die niet een half uur eerder kwamen begrijp ik niet. De wijze waarop dat opruimen ging toonde de onervarenheid. Tafels afruimen duurde eindeloos omdat niemand op het idee kwam om een dienblad te gebruiken. Als iemand een opruimer aanschoot voor koffie of iets dergelijks verdween die persoon naar de keuken met lege handen om zeker 5 minuten weg te blijven en dan met 1 koffie weer terug te komen. Alle ontbijten verliepen elke ochtend weer even chaotisch en is dus systematisch in dit hotel. Het hotel heeft een prachtig terras met een geweldig uitzicht wat helaas niet in gebruik is ondanks het prachtige weer wat we hadden. Maar zal ongetwijfeld door personeelsgebrek komen. De kamer op zich was comfortabel. Maar de service bij diner en ontbijt is echt heel bedroevend. En geen WiFi is ook not done vandaag de dag.

Kamertip: Weinig keuze bij het diner en slecht gelegen om elders te gaan dineren. Nagenoeg geen professioneel horeca personeel.
Datum van verblijf: april 2022
Reistype: Reisde met een partner
Bedank JohndeJong_RDAM_NL
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, General Manager van Chateau de Namur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 mei 2022
Google-vertaling

Dear Johndejong,
Thank you for taking the time to share your feedback.

We are glad to know that you were happy with the comfort of your room.

However, we regret that our team members did not provide the standard of service expected of us. As we are a training school we will certainly be addressing your feedback with them; it is very important to help us highlight areas for improvement.

We have taken note of your comment and are sorry for any inconvenience, our new satellite TV programs have more than 35 channels available and we would like to believe that there is something for everyone.

We are sorry for the inconvenience with the WI-FI and ask that you inform us of any concerns immediately so we make take the appropriate actions.

We hope you will consider staying with us again in the future.
Best regards,

Cédric VANDERVAEREN, Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 maart 2022

Veel marmer dat er blinkt in mooi oud gebouw, maar voor vier sterren schiet het te kort. Het ontbijt was heel erg beperkt in de keuze, 2 kazen, 1 vlees, 1 vis, geen vruchtendrank, alleen stukjes ananas maar verder geen fruit, enz. Het paste allemaal op een klein tafeltje. De fitnessruimte is bloedheet, maar sporten lukt toch niet want de mooie apparaten zijn niet op de stroom aangesloten. Bij de receptie liet men me wachten: 'Mijn collega komt zo'. Bij binnenkomst werd me vooral verteld wat alles kostte en hoe ik met de minibar en de champagne moest omgaan, verdere info was er niet te geven.

Datum van verblijf: maart 2022
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Edduard000
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, General Manager van Chateau de Namur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 maart 2022

Beste Edduard,
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je verblijf te beoordelen.

Het doet ons genoegen dat u de klassieke stijl van ons hotel op prijs stelde, maar het verontrust ons te lezen dat u niet helemaal tevreden was over uw verblijf. Het lijkt erop dat er misschien een misverstand is geweest over het ontbijt, want in onze ontbijtzaal hebben wij verschillende tafels, waaronder een centraal buffet waar 4 biologische artisanale confituren, 3 soorten lokaal artisanaal broodbeleg, honing, croissants, pain au chocolat, stokbrood, 4 soorten brood met 3 verschillende soorten kaas, gerookte zalm, stukjes verse ananas en biologische yoghurtjes te vinden zijn. Een ander buffet bevindt zich bij de muur, waar wij gedroogd fruit, biologische ontbijtgranen, een mandje vers fruit, roerei, worstjes en gebotteld biologisch vruchtensap hebben. Ten slotte serveren wij op bestelling alle gewenste warme dranken, die op dat moment klaargemaakt worden (koffie, thee, melk, chocolade...). Ook serveren wij elke ochtend ons vers geperste sinaasappelsap.
Onze excuses voor het probleem waarbij een van onze apparaten in de sportzaal kortsluiting kreeg tijdens uw verblijf, waardoor wij het voor de veiligheid uit het stopcontact hebben moeten halen tot het de volgende dag gerepareerd kon worden. Wij verontschuldigen ons voor het eventuele ongemak.
Het automatische ventilatorsysteem heeft een aanwezigheidsdetector en gaat aan zodra er iemand binnenkomt. Er zijn ook een ventilator en een airconditioningsysteem aanwezig die met de afstandsbediening bediend worden. Ons team is altijd bereid u te helpen met eventuele aanpassingen die nodig zijn, indien u daarnaar informeert.
Het spijt ons als ons receptieteam tijdelijk afwezig was; wij hebben een 24-uursdienst, maar af en toe kan het team niet bij de balie aanwezig zijn omdat het eventuele problemen moet oplossen. Wel komen zij dan altijd zo snel mogelijk terug. Het spijt ons als u dat toen niet volledig uitgelegd heeft gekregen. Wij zullen dit met ons team bespreken.

Wij hopen dat u ons de kans wilt geven om u in de toekomst een nog beter verblijf aan te bieden.
Met vriendelijk groet,

Cédric VANDERVAEREN, Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 februari 2022 via mobiele applicatie

Heel mooi kasteel in een mooie omgeving.
We kregen bij aankomst kamer 117 toegewezen. Die bleek net boven de dampkap uitlaat van de keuken te liggen met bijhorende geluid- en geuroverlast. De receptioniste stribbelde eerst wat tegen (volgens haar hoorde ze niets) maar gaf ons dan toch een kamer (105) aan de ander kant van het kasteel waar het heerlijk rustig was met een mooi uitzicht! We appreciëren de welwillendheid.
Verder een heerlijk verblijf gehad, lekker gegeten in het restaurant met zeer vriendelijke bediening. Het zijn inderdaad studenten maar dat heeft ook zijn charme.
We raden het hotel aan, maar vraag best om niet aan de kant van de keuken te slapen.

Kamertip: Vraag een kamer uit de buurt van de keuken (bvb 101-105).
Datum van verblijf: februari 2022
Reistype: Reisde met een partner
Bedank 80debbiev
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, General Manager van Chateau de Namur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 februari 2022
Google-vertaling

Dear Luc,
Thank you for taking the time to review our hotel.

We do our best to ensure that guests feel welcome, so it is very rewarding to read that our team looked after you so well and that you enjoyed your stay so much. We are very sorry for the issue with your room, however, it is great to hear that our team found a swift solution. Rest assured we have noted your concerns and will be sure to take them into consideration for future improvements to our service.

We look forward to welcoming you back soon.
Best wishes,

Cédric VANDERVAEREN, Beheerder

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 september 2021

Mooi hotel
Kamers zijn netjes, maar voorzien van snufje die niet echt passen in de stijl van het kasteel (rode lichtjes om het bed, schilderijlijst met champagne, moderne plafonds in de eetzaal etc)
Het hotel is ook een hotelschool, dit was in de in eetzaal te merken, maar zeker niet storend iedereen deed enorm zijn best en het eten was heerlijk
Ontbijt aan tafel (coronatijd)
diner ook aan tafel met keuze

Datum van verblijf: oktober 2020
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Sandra B
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, Directeur général van Chateau de Namur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 september 2021
Google-vertaling

Dear Sandra,
Thank you for reviewing your stay at Chateau de Namur.

We are delighted to know that you enjoyed your dining experience and had a good stay at our beautiful hotel.
Our decor is designed to be contemporary baroque which induces shapes, colours and original materials; to find in the hotel what you have at home and also to adapt the decoration to the building which is baroque. We appreciate all feedback and understand that our challenge is to appeal to all our guests' tastes but, nevertheless, we thank you for your comments.

We do hope that we can welcome back again in the future.
Best wishes,

Cédric VANDERVAEREN, Beheerder

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken