Beste Edduard,
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je verblijf te beoordelen.
Het doet ons genoegen dat u de klassieke stijl van ons hotel op prijs stelde, maar het verontrust ons te lezen dat u niet helemaal tevreden was over uw verblijf. Het lijkt erop dat er misschien een misverstand is geweest over het ontbijt, want in onze ontbijtzaal hebben wij verschillende tafels, waaronder een centraal buffet waar 4 biologische artisanale confituren, 3 soorten lokaal artisanaal broodbeleg, honing, croissants, pain au chocolat, stokbrood, 4 soorten brood met 3 verschillende soorten kaas, gerookte zalm, stukjes verse ananas en biologische yoghurtjes te vinden zijn. Een ander buffet bevindt zich bij de muur, waar wij gedroogd fruit, biologische ontbijtgranen, een mandje vers fruit, roerei, worstjes en gebotteld biologisch vruchtensap hebben. Ten slotte serveren wij op bestelling alle gewenste warme dranken, die op dat moment klaargemaakt worden (koffie, thee, melk, chocolade...). Ook serveren wij elke ochtend ons vers geperste sinaasappelsap.
Onze excuses voor het probleem waarbij een van onze apparaten in de sportzaal kortsluiting kreeg tijdens uw verblijf, waardoor wij het voor de veiligheid uit het stopcontact hebben moeten halen tot het de volgende dag gerepareerd kon worden. Wij verontschuldigen ons voor het eventuele ongemak.
Het automatische ventilatorsysteem heeft een aanwezigheidsdetector en gaat aan zodra er iemand binnenkomt. Er zijn ook een ventilator en een airconditioningsysteem aanwezig die met de afstandsbediening bediend worden. Ons team is altijd bereid u te helpen met eventuele aanpassingen die nodig zijn, indien u daarnaar informeert.
Het spijt ons als ons receptieteam tijdelijk afwezig was; wij hebben een 24-uursdienst, maar af en toe kan het team niet bij de balie aanwezig zijn omdat het eventuele problemen moet oplossen. Wel komen zij dan altijd zo snel mogelijk terug. Het spijt ons als u dat toen niet volledig uitgelegd heeft gekregen. Wij zullen dit met ons team bespreken.
Wij hopen dat u ons de kans wilt geven om u in de toekomst een nog beter verblijf aan te bieden.
Met vriendelijk groet,
CƩdric VANDERVAEREN, Manager