TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 21 juli 2019 via mobiele applicatie

Onze zomervakantie begon hier. Mooi aangelegde tuin, mooi kamer. Hier ook diner gehad; smaak was prima, bediening was nog wat onwennig. Maar dat is passend bij een opleiding. Hotel ligt verder op een mooie plek; even stukje lopen en je hebt dan een goed uitzicht over de stad en het water

Datum van verblijf: juni 2019
Hotel-cmanager, Cédric VANDERVAEREN, Manager van Chateau de Namur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2019

Beste 795jannyk,
Bedankt voor uw beoordeling.

We zijn erg blij dat u onze prachtige locatie en kamers op prijs hebt gesteld. We stellen uw geduld met sommige van onze studenten zeer op prijs, omdat ze nog in opleiding zijn om professionals te worden.

We kijken er naar uit om u nog eens te zien. Vriendelijke groet,

Cédric VANDERVAEREN, Manager

Beoordeeld op 14 april 2019 via mobiele applicatie

We wisten op voorhand dat dit een opleiding hotel was, je merkt het vaak ik bepaalde zaken: wanneer je in-checkt verwacht je toch dat men weet dat je een bepaald arrangement hebt betaald ( tot 3 x toe hebben ze mijn vragen moeten bevestigen), mooie kamer zeer goed bed maar enkel handzeep in de badkamer geen shampoo etc.., technologie die aanwezig is zoals een scherm werkt niet, ontbijt op de website stond tot 11 uur maar was tot 10 uur en dat hebben we geweten! Ik heb nog nooit een team leerlingen zo snel een ontbijt ruimte weten te ontruimen terwijl wij nog aan het eten waren! 2x koffie moeten vragen na 15 min nog geen koffie en ineens stond men daar met 2.
Tip: laat een student meteen bij binnenkomst vragen of er koffie of thee moet zijn
Romantisch kader, mooie locatie en rustig en over het algemeen zijn ze allemaal vriendelijk en receptie kon Engels voor niet Frans sprekende mensen

Datum van verblijf: april 2019
Hotel-cmanager, Cédric VANDERVAEREN, General Manager van Chateau de Namur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 mei 2019

Beste gast,
Bedankt dat u de tijd genomen heeft om uw verblijf bij ons te beoordelen.

We zijn blij om te horen dat u onze schilderachtige locatie geweldig vond. Dispensers met douchegel en shampoo van het merk LUX vindt u naast de wastafel en in de douche of het bad. Wij zetten ons in om merken te leveren die een ecologisch doel dienen. Aarzel niet om ons receptieteam te informeren als u nog meer producten nodig heeft, omdat wij deze met alle plezier ter beschikking zullen stellen. Zoals vermeld op onze website duurt ontbijt tot 10.00 uur. We begrijpen niet hoe de verwarring over de ontbijturen is ontstaan, maar als we van deze situatie op de hoogte waren geweest, dan had ons team deze informatie graag meteen toegelicht. Wij streven er altijd naar om onze gasten een uitstekende service te bieden.

Namens ons team hopen wij u in de nabije toekomst weer te mogen begroeten.
Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 5 april 2019 via mobiele applicatie

Enkele nachten verbleven in dit mooie hotel. Een kasteel met uitzicht op de stad Namen.
Mooie ruime kamers.
Er is een fantastisch restaurant in het hotel waar je best op tijd reserveert, zeker in het weekend.
Het ontbijt is heel verzorgd met kwaliteitsvolle producten.
Eitjes naar keuze worden à la minute voor je gemaakt.
Veel gratis parking voor het hotel in de doodlopende straat.

Datum van verblijf: april 2019
Hotel-cmanager, Cédric VANDERVAEREN, General Manager van Chateau de Namur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 april 2019

Beste GreetH694,

Bedankt voor het schrijven van deze vriendelijke recensie over uw verblijf bij ons.

We zijn verheugd om te lezen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad. Uw vermelding over onze parkeerplaats is dankbaar ontvangen.

We zijn blij dat u hebt genoten van ons smakelijke ontbijtbuffet. Het is altijd een plezier om onze gasten tevreden te stellen met onze kwaliteit en gezonde producten.

Het volledige team ziet er naar uit om u op een toekomstige reis weer te verwelkomen.

Beoordeeld op 8 februari 2019 via mobiele applicatie

Prachtig hotel in een kasteel op magnifieke locatie. Zeer vriendelijk personeel, veelal studenten. Alles is netjes en chique.
Ontbijt kan genomen dus geen beoordeling.
Kamer was top. Heerlijk bed, zalige verlichting.
No doubt, i shall return.

Datum van verblijf: februari 2019
Reistype: Reisde alleen
Hotel-cmanager, Cédric VANDERVAEREN, General Manager van Chateau de Namur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 februari 2019

Beste gast,

Bedankt voor de positieve recensie en de top beoordeling.

We zijn blij dat u een prettig verblijf hebt gehad bij Hotel Château de Namur en dat de kamer aan uw verwachtingen voldeed. Bedankt voor uw waardering van onze locatie, ons team en onze hoge standaarden. Aangezien we omgeven zijn door een vredige, natuurlijke omgeving geloven we graag dat u zich welkom voelde in onze kalme sferen, die uw verblijf hopelijk nog net iets vrediger maakten. Een tevreden reactie van een recente gast is altijd een beloning voor ons, en een reden voor onze teamleden om aan onze hoge standaarden te blijven voldoen. Het voelt altijd goed om een terugkerende gast te mogen verwelkomen. Nogmaals bedankt dat u voor ons heeft gekozen. Het doet ons goed om te horen dat onze faciliteiten naar wens waren.

We kijken ernaar uit u weer te verwelkomen.

Beste wensen,

Beoordeeld op 31 december 2018 via mobiele applicatie

Prachtig kasteel, zeer mooi gelegen!

Het onthaal was echter zeer onvriendelijk. Geen verwelkoming, goeiedag maar een onvriendelijke 'ja, heb je een reservatie?' Niet meteen het onthaal die je verwacht in deze setting (nergens eigenlijk). Personeel aan de receptie was over het algemeen niet echt top.

De kamer was groot, over het algemeen netjes (wel wat haar gevonden in de badkamer). Kamer is mooi ingericht en zeer gezellig. Minibar zit goed vol, veel keuze. De muur frigo met champagne, kan je makkelijk uitzetten (info stond ook op het papier die we meekregen van de receptie). Het veranderlijke schilderij aan de muur is mij nog een vraagteken, niet lelijk maar begrijp de meerwaarde niet. Wij hadden een bed gevraagd, maar het waren twee bedden tegen elkaar gezet, zelfs twee aparte dekens. De sfeerverlichting die je van kleur kan veranderen is best gezellig en een leuk idee. Alleen toen we gingen slapen en alle lichten uit waren begon de schakelaar boven het bed enorm te pinken... De televisie in de kamer werkte ook niet, de kabels waren niet aangesloten en zelfs toen we dit zelf deden bleek niets te werken.

Te veel mankementen voor de prijs die je per nacht betaald. Jammer want het was een cadeautje.

Over het diner in het restaurant heb ik enkel lof! Het eten was verrukkelijk en de bediening top! Een pluim voor deze medewerkers, vriendelijk en professioneel. Ook goede kennis van het Engels! Hetzelfde voor het ontbijt!

Blij dat ik dit heb mogen meemaken maar voor die prijs ga ik elders slapen, ik verwacht dat alles tip top in orde is voor deze setting.

Datum van verblijf: december 2018
Hotel-cmanager, Cédric VANDERVAEREN, General Manager van Chateau de Namur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 januari 2019

Geachte Eileen,

We willen u graag bedanken voor deze recensie.

Ons restaurantteam waardeert uw vriendelijke woorden ten zeerste.

Het spijt ons echter te horen over de problemen die u tijdens uw bezoek heeft ondervonden. Als we dit hadden geweten hadden we hier iets aan kunnen doen en hadden we uw tijd bij ons prettiger kunnen maken.

Hoe dan ook zijn we blij te mogen horen dat u tevreden was met ons voedselaanbod.

We hopen de kans te krijgen u opnieuw te mogen verwelkomen. We wensen u al het beste.