TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 31 december 2018 via mobiele applicatie

Prachtig kasteel, zeer mooi gelegen!

Het onthaal was echter zeer onvriendelijk. Geen verwelkoming, goeiedag maar een onvriendelijke 'ja, heb je een reservatie?' Niet meteen het onthaal die je verwacht in deze setting (nergens eigenlijk). Personeel aan de receptie was over het algemeen niet echt top.

De kamer was groot, over het algemeen netjes (wel wat haar gevonden in de badkamer). Kamer is mooi ingericht en zeer gezellig. Minibar zit goed vol, veel keuze. De muur frigo met champagne, kan je makkelijk uitzetten (info stond ook op het papier die we meekregen van de receptie). Het veranderlijke schilderij aan de muur is mij nog een vraagteken, niet lelijk maar begrijp de meerwaarde niet. Wij hadden een bed gevraagd, maar het waren twee bedden tegen elkaar gezet, zelfs twee aparte dekens. De sfeerverlichting die je van kleur kan veranderen is best gezellig en een leuk idee. Alleen toen we gingen slapen en alle lichten uit waren begon de schakelaar boven het bed enorm te pinken... De televisie in de kamer werkte ook niet, de kabels waren niet aangesloten en zelfs toen we dit zelf deden bleek niets te werken.

Te veel mankementen voor de prijs die je per nacht betaald. Jammer want het was een cadeautje.

Over het diner in het restaurant heb ik enkel lof! Het eten was verrukkelijk en de bediening top! Een pluim voor deze medewerkers, vriendelijk en professioneel. Ook goede kennis van het Engels! Hetzelfde voor het ontbijt!

Blij dat ik dit heb mogen meemaken maar voor die prijs ga ik elders slapen, ik verwacht dat alles tip top in orde is voor deze setting.

Datum van verblijf: december 2018
Hotel-cmanager, Cédric VANDERVAEREN, General Manager van Chateau de Namur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 januari 2019

Geachte Eileen,

We willen u graag bedanken voor deze recensie.

Ons restaurantteam waardeert uw vriendelijke woorden ten zeerste.

Het spijt ons echter te horen over de problemen die u tijdens uw bezoek heeft ondervonden. Als we dit hadden geweten hadden we hier iets aan kunnen doen en hadden we uw tijd bij ons prettiger kunnen maken.

Hoe dan ook zijn we blij te mogen horen dat u tevreden was met ons voedselaanbod.

We hopen de kans te krijgen u opnieuw te mogen verwelkomen. We wensen u al het beste.

Beoordeeld op 7 december 2018

We zijn hier voor de vierde keer voor een midweek en de keuken is echt fantastisch. Meer dan een ster waard... de leerlingen van het hotelschool doen hun best en verdienen ook een pluim. Het ontbijt is zeer uitgebreid en de schotels die je s avonds krijgt geserveerd zijn mooie schilderijtjes.

Kamertip: allemaal verzorgde kamers
Datum van verblijf: december 2018
Hotel-cmanager, Cédric VANDERVAEREN, General Manager van Chateau de Namur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 december 2018

Beste Gast,

Dank u wel voor uw positieve recensie en de hoge beoordeling.

We zijn blij dat u een plezierig verblijf heeft gehad bij het Hotel Château de Namur. Dank u wel voor uw positieve beoordeling van onze keukenfaciliteiten, ons team en het ontbijt. Een bericht van een tevreden gast is voor ons echt een beloning en reden te meer voor onze teamleden om de standaard hoog te houden. Het doet ons goed dat u genoten heeft van ons smakelijke ontbijtbuffet, een ideale manier om de dag goed te beginnen. We zijn blij te horen dat u tevreden was met alle faciliteiten.

We kijken ernaar uit u nog eens te mogen verwelkomen.

Onze beste wensen,

Beoordeeld op 21 juni 2018

Mooi Hotel, heerlijk eten, goeie service, lekkere cocktails. Prachtige omgeving. Heerlijk wandelen. Stad is lopend bereikbaar, ong. 20 min voor wandelaars ben je onderweg. Hotel is goed bereikbaar met de auto

Datum van verblijf: juni 2018
Hotel-cmanager, General Manager van Chateau de Namur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juni 2018

Dear Hermien,

We'd like to thank you for posting this kind review.

We are proud and delighted to know that you appreciated the beautiful setting of our hotel nestled on top of the Citadelle. Thank you for mentioning the tasty food and delicious cocktails served in our restaurant. It's a pleasure to delight your taste buds with gourmet dishes.

We look forward to seeing you again. Best regards,

Beoordeeld op 15 februari 2018

Hotel+Kamer:5/10

Zeer mooi hotel,vriendelijk personeel,spijtig spraken ze geen Nederlands en amper Engels,de kamer was mooi en ruim genoeg met een mooi uitzicht op de stad Namen en de Samber,Ook de badkamer was ruim en mooi,spijtig dat er veel lawaai in de kamer was van een koelwijnkast die tegen de muur naast het bed hing(daar zat een flesje champagne met 2 glazen in welke je voor 45€ kon kopen)wat ons s'nachts ook stoorde was de rookmelder die boven het bed hing en om de 5 seconden een rood en dan witte lichtflits gaf,de kamer was ook voorzien met sfeerverlichting welke werkte met de sleutel,bestaande uit een champagnestop en aan het bed met een aankliktoets,deze werkte echter niet zodat wij het licht dat achter het bed brande niet konden uitzetten,we hebben dan om 01.00u naar de receptie gebeld ,die ons vroeg om 5 min.later ,als het systeem nog niet werkte,terug te bellen wat wij dus ook moesten doen,de dame in kwestie is dan onmiddellijk naar boven gekomen en heeft dan gewoon de schakelaar in de kast uitgezet zodat er nu totaal geen licht meer in de kamer was,gelukkig brande het nog wel in de badkamer.

Bij het verlaten van het hotel moet je zeer goed je factuur controleren,ons was er 30€ teveel aangerekend,wat er onmiddellijk terug is vanaf getrokken.

Bar +Restaurant:8/10

mooie bar met salonnetjes,vriendelijke bediening maar vrij kostelijk en wel te fris om te zitten.
Valentijnsdiner:het eten was zeer lekker,de bediening vriendelijk maar chaotisch,alleen de sommelier had aandacht voor zijn tafels en gaf ook steeds bij elke wijn een goede uitleg,Na de aperitief met amuse zijn ze ons gewoon vergeten het voorgerecht te brengen en na ongeveer 45min.stonden ze daar ineens met ons tussengerecht en hebben wij gezegd dat wij ons zalmgerecht(voorgerecht )nog niet hadden gekregen.De rest is goed verlopen en het was allemaal zeer lekker.
Ruim ontbijt met eitjes naar keuze welke in de zaal gebakken werden,wij hadden om een spiegeleitje gevraagd,deze was echter niet goed gebakken zodat de dooier nog steen koud was.

Brunch op Zondag 7/10
ruime keuze uit koude gerechten
goede keuze uit warme gerechten,spijtig dat vele mensen de schalen lieten openstaan zodat vele gerechten dus ook koud waren.
beperkte kaastafel
ruim dessertbuffet

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 11 februari 2018 via mobiele applicatie

Mooi gelegen hotel in oud kasteeltje.
Ligt net naast citadelle.
Het ganse hotel oogt netjes maar mist wat chaleur.
We werden zeer zakelijk maar correct onthaald aan de receptie.
Een upgrade werd niet voorgesteld.
Geen begeleiding naar de kamer, valiezen moet je zelf dragen.
Mooie brede gangen met designzeteltjes.
Idem in onze kamer, trendy interieur.
De lichtinstallatie is echter een ramp.
De eerste keer werkte het, je moet de kamersleutel ( is een kurk) in de kader aan de muur stoppen en je krijgt drie verschillende lichteffecten.
Goed gevonden, maar nadat tweemaal van kleur veranderd werd werkte de gadget niet meer, nog erger we konden geen enkel licht meer dimmen of aanleggen.
Enkel nog alles aan of af.
En om 23.30 vond ik het wat te laat om hiervoor nog de receptie op te bellen.
Bij het uitchecken werd er correct maar heel koeltjes en onpersoonlijk afgerekend.
Er werd zelfs niet gevraagd of we een goed verblijf hadden gehad!
Ik wou de dame zelfs niet meer zeggen dat we problemen hadden gehad met de trendy verlichting op de kamer. We zijn vertrokken op zondag 11/2 om 11.00.
Conclusie hotelgedeelte:
Wat extra uitleg over lichtbediening op kamer.
Vriendelijker en geëngageerder personeel aan receptie zetten.
Kamer was ruim, net, zeer goed bed, ruime badkamer, apart toilet. Top dus.

Het diner namen we in het restaurant.
Heel lekkere en hedendaagse keuken!
De bediening vergat wel telkens te vermelden wat we voorgeschoteld kregen.
Het zijn stagiairs van de hotelschool van Namen die hiervoor instaan. Misschien wat meer begeleiding voorzien!

Ontbijt: ok
Lekker koffie en pistolets.
Eitjes worden vers in de zaal gebakken.
Na 9.30 wordt er niets meer aangevuld en om 9.55 wordt alles al weggenomen.
Voor een zondag is dit toch wat te vroeg!

We waren met twee personen 400€ kwijt voor 1 nacht, diner met dranken en ontbijt.
De prijs zit iets te hoog voor de geboden service.

Met een betere receptie en wat meer begeleiding van de stagiairs komen we zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: februari 2018
Hotel-cmanager, General Manager van Chateau de Namur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2018

Beste gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw persoonlijke mening met ons. Het zorgt ervoor dat wij onze service kunnen verbeteren en de ervaring van toekomstige gasten bij ons kunnen verbeteren.

We zijn blij te horen dat de inrichting en de kamers van ons hotel u bevielen, en dat u uw kamer ruim vond met een hoogwaardig bed.

Onze receptie is op verzoek altijd bereid om te helpen met uw bagage.

Onze excuses voor de problemen met de verlichting. Onze receptie is 24 uur per dag geopend. Neem gerust contact op, zij helpen u graag verder.

Bedankt voor uw lovende woorden over de goede kwaliteit van het eten in ons restaurant en bij het ontbijt. Uw opmerking over de ontbijttijden op zondag houden we in gedachten.

Zoals u al zei, zijn al onze personeelsleden stagiaires van de hotelschool, daarom is alle opbouwende kritiek van onze gasten over ons restaurant of onze receptie welkom. Hiermee kunnen wij de kwaliteit van onze service verbeteren. Neem contact op met onze begeleiders over eventuele problemen, zodat zij actie kunnen ondernemen.

We kijken er naar uit om u in de toekomst opnieuw te verwelkomen.

Vriendelijke groeten,
Cédric VANDERVAEREN, General manager