ibis
Priceline
Beoordeeld op 9 september 2020

Ik had dit hotel geboekt om er te verblijven tijdens onze deelname aan de Biobeurs Valériane. Wegens Corona werd deze beurs afgelast. Helaas weigerde Ibis deze annulering te beschouwen als een geval van overmacht. Mijn geld kreeg ik niet terug, en ook andere vormen van compensatie waren niet beschikbaar. Als we volgend jaar weer aan Valériane deelnemen, denk ik niet dat ik nog rechtstreeks boek bij Ibis. Ofwel een ander hotel. Ofwel bij Ibis via Booking.com.

Datum van verblijf: september 2020
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 28 augustus 2020 via mobiele applicatie

Prima hotel op een centrale locatie.
Fietsen keurig achter het hotel gestald.
Handdoek en zeep in de badkamer aanwezig. Aardige receptionist.
Ontbijt iets aangepast door Corona maatregelen maar prima verzorgd.

Beoordeeld op 17 augustus 2020 via mobiele applicatie

Last minute geboekt. Nette kamer. Jammer dat er geen shampoo en badhanddoeken klaar lagen. Dit hotel geboekt via Weekendesk. Flesje wijn inbegrepen en af gehaald aan het onthaal. Volgens de site incl een bezoek aan het Citadelle. Bij aankomst in het hotel geen reservering meer mogelijk online voor het citadelle. Het hotel heeft gebeld naar het citadelle en wij konden ‘s anderendaags gewoon ter plaatse ons bezoek vastleggen. Het ontbijt was zoals het hoorde volgende corona maatregelen. Elk kreeg een vooraf gemaakt plateau met brood, beleg en koffie/thee.

Beoordeeld op 15 augustus 2020

Goed gelegen hotel, op wandelafstand van het station en het centrum met alle restaurants. Vriendelijk en veilige service in coronatijden en bovendien hondvriendelijk! Geen ontbijt genomen maar wel iets in de bar gedronken.

Beoordeeld op 4 augustus 2020

het is een gezellige en grote stad met een grote winkelstraat en gezellige terrasjes waar je lekker kan eten je kan ook een fietstocht langs de Maas en de Samber maken langs de ene kant naar Dinant en langs de andere kant naar ciney

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com