TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 27 augustus 2018 via mobiele applicatie

We sliepen hier 1 nachtje. De kamer was ruim maar met name de badkamer was behoorlijk gedateerd. De handdoeken vrij dun. Het bed was in orde maar het was erg benauwd in de kamer. Wij sliepen aan de achterkant en van buiten kwam veel lawaai van een airco oid.
Wij hebben hier geen ontbijt gebruikt.
De entree ziet er mooi uit. De hallen en gangen zijn echt aan een opknapbeurt toe.
Voor het geld en de gelegenheid was het prima.
Er zit tevens een casino in het gebouw.

Datum van verblijf: augustus 2018
David E, Responsable réception van Hotel Beauregard, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2018

Geachte Claartje,

Bedankt voor het delen van uw indrukken.

We hebben kennis genomen van uw opmerkingen en zullen proberen de juiste follow-up te doen.

Beoordeeld op 9 augustus 2018

oud maar goed hotel, een beetje vergane glorie en dat maakt het charmant. Vraag een kamer aan de kant van de maas. Mooi uitzicht. Ruime kamers, geen airco. Prima ontbijt met verse producten. Heel vriendelijk en attent personeel

Kamertip: vraag een kamer aan de waterkant. Mooi uitzicht!
Datum van verblijf: augustus 2018
David E, Responsable réception van Hotel Beauregard, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2018

Beste Danny,

Hartelijk bedankt voor uw feedback, heel fijn om te zien dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons!

Beoordeeld op 27 juli 2018

Veel negatieve recensies gelezen uit het verleden maar toch het risico genomen. Basic hotel, kamers waren proper maar beschikken niet over airco. In één de warmste maand ooit in België geen pretjes. Er stond wel een Dyson ventilator. Hotel is wel opgefrist maar her en der zie je dat er constant onderhoud nodig is. De prijs is zacht. Waar overnacht je nog voor € 55? Boek via de site, zo zit ontbijt mee in je reservering, anders betaal je € 14 wat niet overdreven is voor een degelijk, vullend ontbijt.
Het hotel is in handen van het Casino en daar ligt natuurlijk de focus.
Aan de voet van de Citadel en op 10 minuten stappen van Jambes is de ligging perfect.

Datum van verblijf: juli 2018
David E, Responsable réception van Hotel Beauregard, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2018

Beste Luc,

We hebben een groot renovatieproject dat aan het einde van dit jaar zal beginnen. Het hotel zal volledig worden gerenoveerd, zodat u nog meer comfort zult hebben.

Beoordeeld op 12 november 2017 via mobiele applicatie

Buiten het feit dat er geen airco was, ben ik zeer tevreden over dit hotel. Er is wel een ventilator en nog een ander koelend toestelletje.
Koelkastje met water, geen rugpijn gehad door matras (wat met een rug als die van mij een wonder is), mooie propere badkamer, tv'tje met vele posten, vriendelijk personeel, koffie en thee op kamer,...
Ook over ontbijt zeer tevreden. Veel keuze, prachtig uitzicht,... Hier kom ik ooit terug!

Datum van verblijf: juli 2017
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 2 oktober 2017

voordeel :centraal gelegen.Het indrukwekkend interieur wacht op renovatie om het up to date brengen :aan vele kleine details merkt men dat de tijd er stil staat ,ondanks supervriendelijk en behulpzaam personeel .Parking is een lachertje .Ontbijt kon iets uitgebreider.Ideaal als uitvalsbasis voor de regio.

Datum van verblijf: september 2017