“Erg lekker gegeten.”

Keukens: Indiaas
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
9 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekker eten. Fijne bediening. Sfeer is goed. Restaurant gezellig. Heerlijke welkomscocktail behorend bij een van de 2 menu’s. De menu’s zijn zeker aan te bevelen. Ik ga er zeker nog een keer eten als ik in Namen ben!

Datum van bezoek: juli 2020

29 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel gezellig indian restaurant in Namen. Leuk interieur en zeer lekker eten! Bediening is zeer goed en de mensen zijn zeer gastvrij. Bedankt voor de gezellige avond!

Datum van bezoek: augustus 2018
14 februari 2018 beoordeeld

Royal Bombay menu genomen, heeft bijna 3u geduurd in totaal.
Porties waren niet echt groot, voor die prijs hadden we iets meer verwacht.
Eigenaar was wel vriendelijk en kan redelijk goed nederlands

Datum van bezoek: februari 2018
11 oktober 2016 beoordeeld

Het was aangenaam vertoeven in Au Bombay, zeer vriendelijk ontvangen. Heel nuttige hulp bij het kiezen, eerlijke suggesties van de heer in de zaal. Het eten was heel lekker, heerlijke smaken! Een echte aanrader!

Datum van bezoek: oktober 2016
29 maart 2016 beoordeeld

Ondanks een zeer drukke avond (restaurant zat vol) vond de eigenaar - die de zaalbediening alleen voor zich neemt - toch de tijd om de kaart grondig uit te leggen, suggesties te doen, en voor een vriendelijke bediening te zorgen.
We eten wekelijks Indisch, maar nog nooit eerder kregen we zo'n heerlijke vegetable korma en baingan bharta voorgeschoteld. Ook de voorgerechten waren mooi geserveerd en perfect van smaak.
De eigenaar sprak ook Nederlands, en nam na de maaltijd nog de tijd om te vertellen over hun traditionele keuken.
Een dessert van het huis werd aangeboden, maar moesten we jammer genoeg afslaan wegens te veel gegeten.
Kortom: Uitstekende vegetarische kaart, vriendelijke bediening in een no-nonsens kader. Wijnkaart beperkt maar niet prijzig.

Datum van bezoek: maart 2016
DiwanMani, Owner van Au Bombay, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2016

Hartelijk dank voor uw beoordeling. We zijn blij dat je een goede tijd gehad.

Beste wensen.

Reizigers die Au Bombay bekeken, bekeken ook

Namen, Namur Province
Namen, Namur Province

In Au Bombay geweest? Deel je ervaringen!