“Gemoedelijk café restaurant”

Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
26 april 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

1 maal wat gedronken, natuurlijk een Leffe, prima
1 maal gegeten met zicht op het water, Leffe blond en een prima gebakken eendenborst met saus van sinaasappel en tijm, heerlijk klassiek, nix mis mee

Datum van bezoek: april 2024

21 januari 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet vriendelijk, arrogant. Onze groep van 6 personen werd al snel verteld dat alleen drinken niet mogelijk was en toen we zeide dat we ook wilde eten werden we in de wacht gezet, terwijl het restaurant 30% gevuld was.

Datum van bezoek: januari 2024
23 november 2023 beoordeeld

Heel gezellig en heel vriendelijke bediening. Eten ook zeer lekker en correct. Wij hebben gekozen voor een steak.
Leffe mag niet mankeren.

12 november 2023 beoordeeld

Wat lang moeten wachten maar ik kwam dan wel op het drukste moment vd dag.
Heb de coucous Maison Royal genomen en was werkelijk delicieus!
Had dit niet verwacht van een "café".
👍👌

5 november 2023 beoordeeld

wij waren hier reeds verscheidene keren in het verleden, nu vonden wij de service heel erg achteruit gegaan, als je er enkel komt om iets te drinken, krijg je rond 12 u te horen dat het enkel om te eten is, het is toch een café, dat ook eten aanbiedt, dit was vroeger niet zo.

Reizigers die Cafe Leffe bekeken, bekeken ook

Dinant, Namur Province

In Cafe Leffe geweest? Deel je ervaringen!